De Slimste Mens ter Wereld 2024

Bon, seizoen zit er op.

De azijnpissers mogen terug in hun kot kruipen.

Serieus, who the fuck cares wie er wint of het al dan niet doorgestoken kaart is.

Ik raad aan om niet meer te kijken volgend jaar!
Toch normaal dat je ergens je favoriet hebt om te winnen?
Ik ben wel content met Aster als eindwinnaar, zo ne mens waar niemand iets tegen kan hebben en ook effectief veel weet.

Omgekochte boel, kijk maar naar dit filmpje van drie jaar geleden!

Mississippi... dat kan geen toeval zijn!

Tnx Instagram Erik Van Looy 😁. Wat een toeval, zeg.

Vroeger vond ik het beter, toen werd het in de zomervakantie uitgezonden en als ik mij goed herinner ook redelijk laat op de avond. Echter was het toen hetzelfde als nu een entertainment programma, geen canvascrack.
De Nederlandse versie loopt wel in de zomer, misschien dat je daarnaar gekeken hebt?
De Campuscup met Otto Jan Ham heeft soms ook nog wat doorgelopen tot begin de zomer, misschien was het dat wel?

De Nederlandse versie loopt wel in de zomer, misschien dat je daarnaar gekeken hebt?
De Campuscup met Otto Jan Ham heeft soms ook nog wat doorgelopen tot begin de zomer, misschien was het dat wel?
DSMTW heeft in het begin ook een jaar in de zomer gelopen.

heb het juist nagekeken op wikipedia en het is inderdaad nooit in de zomervakantie geweest (buiten ooit een seizoen dat begon eind augustus)

Ik heb ergens een link gelegd met een periode dat ik speelpleinmonitor was en ik 's avonds daarna keek. En nu ben ik mijne kop natuurlijk aan het breken welk programma het dan wel was.
De premiejagers?
In welk jaartal zoeken we eigenlijk?

Ik herinner me nog een quiz met 2 teams van 3 of 4 personen, denk ik. Of toch de kandidaten per team op een rij met het gezicht naar elkaar. Ook op VRT rond 2006-2008 ofzo zou ik gokken. Maar het is vaag.

De premiejagers?
In welk jaartal zoeken we eigenlijk?

Ik herinner me nog een quiz met 2 teams van 3 of 4 personen, denk ik. Of toch de kandidaten per team op een rij met het gezicht naar elkaar. Ook op VRT rond 2006-2008 ofzo zou ik gokken. Maar het is vaag.
Zal rond de 2000 zijn.

En heb een bv show voor. Maar het zal wel gewoon ergens een vergissing in mijn hoofd genesteld hebben.

Terug
Bovenaan