De Slimste Mens ter Wereld 2024

Met Daphne erbij wordt het gewoon saai. Precies of de eindstand ligt al vast aan het begin, hoog tijd dat die er uit vliegt.
Waar ik me deze week aan ergerde was de ronde met de quotes van het eiland.
Zegt die Daphne een quote verkeerd maar ze keuren het toch goed... dan komt het idd over van bon laat ze maar winnen.

Ok het is een enterainment programma en geen serieuze quiz en bij gewone antwoorden kan je snappen dat men zegt bon tis wel dat dat ze bedoelen maar een quote is een quote.

Qua kennis wel enorm sterk die Daphne verder wel een irritant persoon naar mijn mening.

Waar ik me deze week aan ergerde was de ronde met de quotes van het eiland.
Zegt die Daphne een quote verkeerd maar ze keuren het toch goed... dan komt het idd over van bon laat ze maar winnen.

Ok het is een enterainment programma en geen serieuze quiz en bij gewone antwoorden kan je snappen dat men zegt bon tis wel dat dat ze bedoelen maar een quote is een quote.

Qua kennis wel enorm sterk die Daphne verder wel een irritant persoon naar mijn mening.
Awel ik had exact hetzelfde. Hup weg sfeer is nog iets anders dan hup sfeer weg. Op kennis kunt ge ze niet pakken maar hoe die daar al gewoon precied klaar zit om het af te maken. Precies diee kleine aan tafel dat wacht tot al de rest genoeg heeft om dan nog de rest hun bordjes ook leeg te fretten.

Alst geen schoon mokkel is, dan kunnen vrouwen niet veel goeds doen hier op BG 😭

Die komt mij nu is echt als een sympathieke over. Er wordt hier telkens geneut over het niveau maar zij bewijst wel dat ze toch redelijk was kennis heeft maar owé als ze "hup weg sfeer" zegt ipv "hup sfeer weg"

en ondertussen zijn er al 30 vrouwen gepasseerd en ge moet al van jaren geleden gaan zoeken :oi22:
Paar jaar geleden maar. Maar goed van dit seizoen dan?

Tess Elst: best aangenaam
Bo Van Spilbeeck: ook best leuk in zo een programma.
Anastasya Chernook: dacht ik aanvankelijk niet veel van maar was ook wel fun.
Sali Haidara: ook best tof op tv.

Maar als ge er dan 1 niet zo graag hebt is het ineens een drama en mag dat niet gezegd worden?

Al die zever hier maar ons Nele Somers had er wel een paar afleveringen meer mogen inzitten! Miljaar als ze daar uit haar stoel kwam. Wat een killer body :love:

Nu zitten we idd opgescheept met een Barbara Sarafian en een zekere Daphne. Hup weg sfeer :headshake:

ps: Eigenlijk zouden ze dat format moeten wijzigen dat iemand maar maximaal 5 afleveringen mag meedoen en dan 2 nieuwe gezichten.

Laatst bewerkt:
Op kennis kunt ge ze niet pakken maar hoe die daar al gewoon precied klaar zit om het af te maken. Precies diee kleine aan tafel dat wacht tot al de rest genoeg heeft om dan nog de rest hun bordjes ook leeg te fretten.

Qua kennis verdient die om dat spel los te winnen. En daar draait het uiteindelijk wel om.
En bij die rondes om het af te maken is het wel zot idd maar ze maakt het ook wel gewoon af.

Nele Somers wel een heel sympathieke, maar ik denk dat ze knapper was zonder die plastische chirurgie. Jammer dat vrouwen dat niet inzien.

Daphne ligt mij ook niet.
Voelt als een linkse woke persoon aan die zichzelf wat verheven voelt.
Kan versterkt zijn door haar uitspraak dat we allemaal maar wat afkortingen moeten leren over lgbtq+ ... wadist nog allemaal.

Wel onder de indruk van haar kennis, een sterke kandidate.
Maar liever leuke kandidaten dan sterke kandidaten.

Ale nieuw voorstel: maximaal 8 afleveringen, dat zijn 2 weken. En dan rangschikken op basis van overwinningen en puntenaantallen gescoord. :D

Ik zie die Daphne alles nog winnen tot de finaleweken.
Ik was net een post aan het typen met als voorstel max 10 afleveringen. :biglaugh:
Maar 8 is mij ook goed. En dan bij ex aequo's, inderdaad gewoon rangschikken zoals gewoonlijk, op basis van aantal overwinningen.

Ella Leyers was ik ook zó beu op den duur. Hoewel ik die supergraag bezigzie op TV. Teveel is gewoon teveel.

Nele Somers wel een heel sympathieke, maar ik denk dat ze knapper was zonder die plastische chirurgie. Jammer dat vrouwen dat niet inzien.
Élke vrouw is knapper zonder plastische chirurgie, imo (behoudens verminkingen herstellen e.d.). Ik ga het nooit snappen. 🤷‍♂️

Daphne ligt mij ook niet.
Voelt als een linkse woke persoon aan die zichzelf wat verheven voelt.
Kan versterkt zijn door haar uitspraak dat we allemaal maar wat afkortingen moeten leren over lgbtq+ ... wadist nog allemaal.

Wel onder de indruk van haar kennis, een sterke kandidate.
Maar liever leuke kandidaten dan sterke kandidaten.
Welke seksuele voorkeur heeft een wadist eigenlijk?

Terug
Bovenaan