Obi Wan Kenobi
Well-known member
Zeker van William zuur omdat hij echt wel de bovenhand had.
Maar door een domme fout er uitgaat.
Maar door een domme fout er uitgaat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens mij is die mega down to earth, vind da wel een sympathiekeIk vind Daphne wat te hautain, Moshin idd wel geweldig. Nuja morgen komt Anastasia Chernook erbij, laat ons hopen dat dat maar voor 1 aflevering is.
Sowieso mogen die lettertjes met een korreltje zou genomen worden. Alsof bijvoorbeeld elke aseksueel zich door die gemeenschap ondersteund zou willen zien worden. Die groep is zo breed en divers geworden dat er binnen de groep ook weer tegenstellingen zijn te vinden. Niet iedereen heeft nood aan een letter of een vakje om zich in te steken om erbij te horen.Jury zit wat grapjes te maken over de lettertjes van LGBTQIA+, waarop madame de woke moraalridder er broodnodig moet tussenkomen om te zeggen dat het instuderen van die letters een kleine moeite is om een groep mensen een ondersteunende gemeenschap te laten hebben waarmee zich kunnen identificeren.
Ja, uiteraard, inhoudelijk akkoord, maar het is van die belerende woke praat dat ik werkelijk de kriebels krijg.
Vooral wanneer het dan nog eens op die manier wordt neergezet om de humor te counteren en de juryleden een slecht gevoel te geven.
Toen ik de jury zag, heb ik het gewoon afgezet.Onbekijkbaar vandaag met al die brulboeien.
Met Daphne erbij wordt het gewoon saai. Precies of de eindstand ligt al vast aan het begin, hoog tijd dat die er uit vliegt.