De Slimste Mens ter Wereld 2024

Of hij rolde met zijn ogen omdat ze voor Daan koos en niet voor hem...

Als je enkel het optreden van Xander gisteren gezien hebt, zoals veel DSMTW kijkers waarschijnlijk, zou je toch ook niet zeggen dat het een comedian is.
Ik ben blij dat Xander niet de fout maakte om constant te willen grappen maken zoals een Alex Agnew wel die drang had vorig jaar.

Zo hebben we nog wel enkele comedians gehad die er kwamen om te quizzen en niet om zichzelf te profileren als 'de grappigsten in de kamer'.

Denk dat we hier thuis het niet actief gaan volgen zoals afgelopen jaren. Gewoon het eerste deel voor de lol en dan richting bed. De finale zullen we dan wel volledig uitkijken als we zin hebben :)

Ik ben blij dat Xander niet de fout maakte om constant te willen grappen maken zoals een Alex Agnew wel die drang had vorig jaar.

Zo hebben we nog wel enkele comedians gehad die er kwamen om te quizzen en niet om zichzelf te profileren als 'de grappigsten in de kamer'.

Alex Agnew zijn passage was wel meer dan geslaagd vorig jaar. Was ook niet zo “bulderend” of vervelend aanwezig zoals we hem kennen.

Precies wel veel “fans” van Xander hier. Lijkt me wel eerder nen droogstoppel :unsure: Snap ook niet goed wrm em meedoet aan dsm. Is hij niet de persoon die zo tegen mediageile programma’s is?

Of hij rolde met zijn ogen omdat ze voor Daan koos en niet voor hem...

Als je enkel het optreden van Xander gisteren gezien hebt, zoals veel DSMTW kijkers waarschijnlijk, zou je toch ook niet zeggen dat het een comedian is.
Twitter is niet meer op zijn hoogtepunt, dus Xander maakt minder furore dan vroeger. Dus hij moet wel in de picture blijven; gewillig met James in hetzelfde programma is de ideale manier.

Ik ben ook al enkele jaren afgehaakt, vaak wel fragmeten zien passeren die wel best grappig zijn maar uiteindelijk is het toch 100 keer hetzelfde.
Ook teveel voorgekauwde 'humor' en opmerkingen die je gewoon van mijlenver ziet aankomen.
Als dat nu 1x per week was zou ik zien maar kan er echt geen 4of5 avonden per week aan spenderen.

snap echt niet hoe iemand die niet weet dat Newton een Brit was toch verder geraakt in dat programma. Fuck zeg

Het is echt wel te merken dat ze nog zoveel jaar qua kandidaten bijna enkel nog maar afkomen met de overschot en de speciale gevallen. :oi22:
Maar gelukkig (enfin, gelukkig voor wie?) spreekt Holland ook Nederlands, dus de Erik zal dit programma nog wel kunnen blijven uitmelken de komende jaren. Desnoods dat ze Pieter-Jaap uit Groningen die in 1972 eens 2 seconden op tv is gekomen vragen.

Gisteren de eerste aflevering met Xander bekeken. Hetgeen me nog het meeste stoort zijn eigenlijk de quizvragen die gewoonweg geen quizvragen zijn.
In de finale: noem de meest gespeelde muziekinstrumenten, noem de meest verkochte keukentoestellen, etc. Mijn zoontje van 3 kan dit opnoemen.

Dit programma is een karikatuur van zichzelf geworden, schrijnend om te zien.
Ik stop met kijken.

Twitter is niet meer op zijn hoogtepunt, dus Xander maakt minder furore dan vroeger. Dus hij moet wel in de picture blijven; gewillig met James in hetzelfde programma is de ideale manier.
Xander maakt toch net veel meer furore, nu hij meer mainstream wordt opgepikt?

Of dat een goede zaak is, is een ander verhaal.

Ik vind het vooral frappant dat elke keer De Slimste Mens op tv komt, mensen komen zeggen dat ze er niet meer naar kijken. Welke meerwaarde heeft het om een topic op te zoeken over een programma, waar je niet naar kijkt, om te gaan zeggen dat je er niet naar kijkt? En dat er tussen de 40 (?) kandidaten wel eens iemand tussen zit die irritant kan zijn, dat lijkt me nogal vanzelfsprekend.

Vandaag kan wel eens een lastige worden. Manu Van Acker (kan ik nog wel accepteren maar is best druk) en dan Jonatan Medard, die ook druk kan zijn. We zullen zien maar kans is groot dat het net zoals gisteren half kijken zal zijn.

Terug
Bovenaan