De Slimste Mens Ter Wereld 2023

Ik heb het totaal niet voor groen, maar ik vond ze best sympathiek.
En ondanks het wel beetje opvalt aan de stem who cares dat ze transgender is.

Dan irriteer ik me meer aan over the top verwijfde homo's of irritante hetero's.

Denk dat Jeroen beetje vond dat het genoeg geweest was vandaag, wanf liet echt wel super veel dingen liggen vandaag.

Ik denk dat dit m'n 3 favorietste kandidaten van heel het seizoen zijn. Guga is zo top met z'n stemmetjes, Petra is zo'n down to earth lieve vrouw en die Charlotte is ook zo'n topper.

Vreemd: ze zoeken Knokke-heist, Guga zegt Knokke en krijgt geen punten. Ze geven ze soms gemakkelijker weg
Klopt inderdaad, Laurent / Guga had eigenlijk de aflevering moeten winnen, want hij ging daar 40 punten extra voor hebben gekregen. Daarentegen mag er bij de spreekwoorden met groenten dan wel à volonté er-op-gelijkende antwoorden worden gegeven.

Maar klopt, Guga zijn stemmetjes zijn super, evenals een jury die (semi-)spontane grappen maakt.

Vreemd: ze zoeken Knokke-heist, Guga zegt Knokke en krijgt geen punten. Ze geven ze soms gemakkelijker weg

Die zijn daar heel gevoelig aan naar’t schijnt.

In de groep van 'Ge Zijt van Knokke-Heist als...' wordt ge zelfs verwijderd uit de groep als ge enkel Knokke schrijft.
Ik kan het weten want ik zat in die groep :unsure:

Die zijn daar heel gevoelig aan naar’t schijnt.

In de groep van 'Ge Zijt van Knokke-Heist als...' wordt ge zelfs verwijderd uit de groep als ge enkel Knokke schrijft.
Ik kan het weten want ik zat in die groep :unsure:
Dan had Erik hem nog wat meer op weg kunnen helpen, zoals hij zo vaak doet. Nadien keurt hij wel tv figuur goed als presentatrice (in de finale dan nog).

Petra die niet op de groene gordel kwam :laugh:

Guga wel een dankbare kandidaat voor dit programma. Blij dat hij er niet direct is uitgevallen. Wat ik mij eigenlijk plots afvroeg: waarom vinden we mensen die anderen goed kunnen nadoen zo grappig? Ik ook hoor :unsure:

Amai Gert, wat liet die allemaal liggen vandaag. Wist niks meer precies.

En James Cooke in de jury, verdorie nog irritanter dan Stefaan Degandt

Petra die niet op de groene gordel kwam :laugh:

Guga wel een dankbare kandidaat voor dit programma. Blij dat hij er niet direct is uitgevallen. Wat ik mij eigenlijk plots afvroeg: waarom vinden we mensen die anderen goed kunnen nadoen zo grappig? Ik ook hoor :unsure:
Hij kan het énorm goed gewoon. Het is vooral fascinerend. Ik vind zijn grappen enzovoort niet al te best, maar hij is waanzinnig getalenteerd. Die moet zijn vrouw toch zotmaken als hij een hele dag iemand zijn manier van praten probeert eigen te maken. :unsure:

Amai Gert, wat liet die allemaal liggen vandaag. Wist niks meer precies.

En James Cooke in de jury, verdorie nog irritanter dan Stefaan Degandt

Ale man. Ik vond het een kei leuke aflevering. Gert Verheyen is best sympathiek en normaal te noemen. Guga zijn typetjes zijn ook altijd wel lachen en tja James komt soms best nog gevat uit de hoek. (Liever James dan die irritante vrouwen van een Maaike Cafmeier of een Jennifer Heylen)

1 van de slechtste afleveringen vond ik dan net dat geroep van diene Stefaan de Gandt en ook blij dat dieje wereldvreemde landloper Jeroen eruit ligt :p

Stefaan Degand is gewoon vreselijk ongrappig. Niet om aan te gluren. Ik vraag me soms af of die wel goed doorheeft wat humor is. De absurde toer opgaan is weinigen weggelegd. Wim Helsen of Gunther Lamoot kunnen dat succesvol, maar als je dat niet beheerst ga je gewoon zwaar de mist in. Of je komt over als een luide debiel.

De rest van de jury doet zijn job +-. Maar Njah Jeroom, Jeroen en Geub zijn duidelijk de zwaargewichten.

Ik vond gisteren ook echt nog wel een deftige aflevering. Ja dat is lost frequenties wauw seg geweldig :lol: . En Gert had ook echt wel humor. Deftig seizoen vind ik het voorlopig zeker, Soundos als grootste revelatie die afleveringen met haar en Agnew blijven bij de beste uit de hele geschiedenis van de show imo.

Ik ben precies de enige die die Soundos grof, onbeleefd (ook al was dat grappend en niet om te kwetsen) en luidruchtig vond :unsure: vond haar helemaal niet zo grappig.

Dé reden waarom ik deze week niet meer kijk, ah zo een irritante overdaad ervan. Nee bedankt en hopelijk snel eruit

toevallig fan van FC de kampioenen?
Vind ik altijd vreemd om niet te kijken omdat persoon x die dag meedoet. Ik volg DSMTW niet dagelijks, maar dat is toch net een programma om mensen anders te zien dan hun "typetje". Heel vaak zijn er kandidaten, waar ik geen fan van ben, die dan net het tegendeel bewijzen in die quiz.

Smaken kunnen toch enorm verschillen. Soundos kon ik nog hebben maar Agnew vond ik echt verschrikkelijk (als ze beiden in de aflevering zaten)

Soundos is toch gewoon de vrouwelijke versie van Alex Agnew. Ik vond ze zelf ook iets te luid en te fel aanwezig. Agnew vond ik een pak rustiger dan normaal buiten die 1 aflevering 😬

Terug
Bovenaan