Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
clickbate. Niks raar aan. Sarcasme mopjes.Was blijkbaar even gisteren raar momentje tussen die Jeroen en Erik?
Ingestudeerde sarcasme mopjesclickbate. Niks raar aan. Sarcasme mopjes.
kzal mezelf nog maar eens quoten, James die doet alsof hij Steven aan het pijpen is. Allez komaan manneBwa, cava wel. Maar hij mag wel eens wat minderen met zijn _constante_ homosexuele innuendo's. Holy shaaait

die fucking manu. Ik hoop oprecht dat hij er direct terug uitligt.
Ge zou Erik er nog van verdenken dat hij diene vorte Manu er wou doorloodsen
Dat is toch gewoon door de situatie? Begrijp niet goed wat ze hier anders hadden moeten doen?Na 30 seconden al direct getriggered door die fucking manu. Ik hoop oprecht dat hij er direct terug uitligt. Finaleweken halen met 3 deelnames, slaagt ook op niks
Behouden zoals vroeger maar 1 finaleweek met de echte besten van het seizoen. Het is wel de situatie maar komt wel door de finaleweken die sinds enkele seizoenen 2 weken geworden zijn om het allemaal nog wat te rekken.Dat is toch gewoon door de situatie? Begrijp niet goed wat ze hier anders hadden moeten doen?
Oké, fair enough.Behouden zoals vroeger maar 1 finaleweek met de echte besten van het seizoen. Het is wel de situatie maar komt wel door de finaleweken die sinds enkele seizoenen 2 weken geworden zijn om het allemaal nog wat te rekken.
Wat verwacht je eigenlijk dat er nu anders is? Da's toch hetzelfde concept van de afgelopen 10 jaar, alleen zijn de deftige BV's wel uitverkocht. Die ingestudeerde moppen, jury dat nergens op trekt, is wel gewoon al jarenlang aan de gang.Laatste afleveringen erger ik mij echt enorm aan heel het programma. De jury is pijnlijk, Eric is pijnlijk, de kandidaten "looking at you buba guba" zijn pijnlijk.
Ik denk dat veel Vlamingen gewoon geen alternatief hebben op televisie juist voor slapengaanWat verwacht je eigenlijk dat er nu anders is? Da's toch hetzelfde concept van de afgelopen 10 jaar, alleen zijn de deftige BV's wel uitverkocht. Die ingestudeerde moppen, jury dat nergens op trekt, is wel gewoon al jarenlang aan de gang.

De Ideale wereld is idd. ook niet meer wat het geweest is.Ik denk dat veel Vlamingen gewoon geen alternatief hebben op televisie juist voor slapengaan![]()
Idem, maar heel het seizoen eigenlijk. Van mij zouden ze gerust eens een paar jaar mogen skippen, ook die jury de laatste 2 jaar.Laatste afleveringen erger ik mij echt enorm aan heel het programma. De jury is pijnlijk, Eric is pijnlijk, de kandidaten "looking at you buba guba" zijn pijnlijk.