De Slimste Mens Ter Wereld 2023

Ik blijf me toch wel af en toe ergeren hoe sommige antwoorden goedgekeurd worden terwijl ze eigenlijk de essentie missen.
Bvb Guga zegt ‘ram’ ipv ‘bok’ en wordt goedgekeurd terwijl het over turn-termen gaat.
En iets minder erg: Ahlaam zegt ‘collaboration’ ipv ‘collab’ terwijl een van de kernwoorden ‘afkorting’ is.

Ahlaam daar snap ik nu nog wel dat ze clement waren die stond op gegeven moment op 25 seconden ofzo :unsure: .

(Leek me wel een aangenaam iemand daar niet van).

die fucking manu. Ik hoop oprecht dat hij er direct terug uitligt.
giphy.gif
Wat vergeten toeristen vaak op hun hotelkamer?
- Manu: sexspeeltjes
- Erik: "speelgoed", we rekenen het goed

Ge zou Erik er nog van verdenken dat hij diene vorte Manu er wou doorloodsen

Dat ge iets tegen James Cooke kunt hebben dat kan ik ergens nog verstaan al heb ik er zelf niks problemen mee wat kunt ge nu tegen die Manu hebben?

Enorm down to earth kerel, leuk gevoel voor humor en aangename stem.

Na 30 seconden al direct getriggered door die fucking manu. Ik hoop oprecht dat hij er direct terug uitligt. Finaleweken halen met 3 deelnames, slaagt ook op niks
Dat is toch gewoon door de situatie? Begrijp niet goed wat ze hier anders hadden moeten doen?

Dat is toch gewoon door de situatie? Begrijp niet goed wat ze hier anders hadden moeten doen?
Behouden zoals vroeger maar 1 finaleweek met de echte besten van het seizoen. Het is wel de situatie maar komt wel door de finaleweken die sinds enkele seizoenen 2 weken geworden zijn om het allemaal nog wat te rekken.

Behouden zoals vroeger maar 1 finaleweek met de echte besten van het seizoen. Het is wel de situatie maar komt wel door de finaleweken die sinds enkele seizoenen 2 weken geworden zijn om het allemaal nog wat te rekken.
Oké, fair enough.

Laatste afleveringen erger ik mij echt enorm aan heel het programma. De jury is pijnlijk, Eric is pijnlijk, de kandidaten "looking at you buba guba" zijn pijnlijk.

Laatste afleveringen erger ik mij echt enorm aan heel het programma. De jury is pijnlijk, Eric is pijnlijk, de kandidaten "looking at you buba guba" zijn pijnlijk.
Wat verwacht je eigenlijk dat er nu anders is? Da's toch hetzelfde concept van de afgelopen 10 jaar, alleen zijn de deftige BV's wel uitverkocht. Die ingestudeerde moppen, jury dat nergens op trekt, is wel gewoon al jarenlang aan de gang.

Wat verwacht je eigenlijk dat er nu anders is? Da's toch hetzelfde concept van de afgelopen 10 jaar, alleen zijn de deftige BV's wel uitverkocht. Die ingestudeerde moppen, jury dat nergens op trekt, is wel gewoon al jarenlang aan de gang.
Ik denk dat veel Vlamingen gewoon geen alternatief hebben op televisie juist voor slapengaan :D

Idem, maar heel het seizoen eigenlijk. Van mij zouden ze gerust eens een paar jaar mogen skippen, ook die jury de laatste 2 jaar.
Is soms precies een programma voor mentaal gehandicapten geworden met hun geroep, getier, dwaze kinderliedjes en hihi kijk eens hoe grappig ik homo kan zijn.

Terug
Bovenaan