De Slimste Mens Ter Wereld 2023

Typisch, het is een Antwerpenaar die graag wint en er voor gaat en dat wordt ineens bestemeld als arrogant?

Die was nu toch totaal niet arrogant?
Nee, lijkt gewoon heel competitief.

Verder verbaasd dat die geen watervergiftiging heeft gekregen met zo na elk antwoord een glas water achterover te kappen.

Hoe kon die kerel die fotoronde zo vlug aflezen van die buitenlandse gerechten? Ik zat soms nog maar 2 woorden ver en die zei al het antwoord.

Bwa nee Jeroen cva wel, mag er nog fkes inzitten, wel stevig verandert ken die eigenlijk enkel van een sketch over Nederlanders met capuchon en jus d'orange etc. Was wel goed toen vond ik maar uiteindelijk nooit een show van gezien ofzo. Natuurlijk wel onvergeeflijk dat hij Coorevits eruit speelt, die wordt precies schoner met de jaren :love: .

En voor die fotoronde, combinatie van vrij snel lezen, de taal herkennen en de foto op zich zeker, denk niet dat je heel de tekst moest lezen vaak om het gerecht te weten (moet nu zeggen daar had ik er zelf ook wel drie ofzo niet denk ik ceviche zat te ver, flammkuchen idem en een derde had ik nog nooit van gehoord).

Ik vond Laura (denk ik :D ) wel een tofke precies, die mag er ook gerust inblijven fkes.

Dieje Jeroen had er voor mij toch ook mogen uitliggen. Vervelende mens om zijn zogenaamde “humor” verhaaltjes te aanhoren die nooit op iets slaan.

Je faalt toch echt als komiek als een medekandidate zegt: Mijn moeder heet “Monica” Hij: is haar achternaam “Mondhaar” *awkward stilte :rofl:
Jeroen zijn shows zijn er zo over, dat ze mega grappig zijn. Maar ofwel ben je ervoor, ofwel niet. Lamoot heeft dat ook.

Zo geweldig goed ken ik die in feite niet, maar laat ik het dan houden op, vond dat een heel schone verschijning tijdens de slimste.

Blij dat Pront er uit is, eigenlijk niks tegen die gast maar vooral zijn zenuwachtig gedrag had toch wel de grenzen van aanvaardbare screentijd bereikt, eveneens dat consequent gezucht en geblaas als hij het antwoord niet wist begon te vervelen.

Jeroen best wel ok eigenlijk, vreemde snuiter met vreemde kronkels maar op 1 of andere manier toch wel ... elegant beheerste chaos? Kan er geen andere omschrijving voor vinden. Die gortdroge opmerkingen kan ik wel smaken maar ja, dat soort humor is groot hit or miss gehalte.

Inderdaad, vroeger meer naturel. Als ze lacht is er rondom haar mondhoeken iets mis, een plastische operatie wat mislukt vind ik.
Ik had je opmerking eerder al gelezen en nu pas aflevering gezien, en inderdaad: als ze lacht gelijkt ze ineens op The Joker (Jack Nicholson) :p .

Inderdaad, vroeger meer naturel. Als ze lacht is er rondom haar mondhoeken iets mis, een plastische operatie wat mislukt vind ik.
Ja dat is idd. wel duidelijk, viel nog veel meer op toen ze bij de tafel van Gert zat een week eerder.
Tanden EXTREEM gebleached en zeker lifts gekregen aan mond en ogen (en misschien nog elders waar we het niet kunnen zien...)

Ik geloof zelf niet in die conspiracy theories rond de Slimste Mens, couldn't care less. Ik kijk gewoon voor het entertainment, en af en toe zitten er inderdaad eens sympathiekere mensen tussen de deelnemers dan andere keren. Maar goed, speelt geen rol.

Dat gezegd zijnde, heel soms zit er ook iemand in waardoor ik eerlijk gezegd geen zin meer heb om te kijken, omdat ik hem zo verschrikkelijk irritant vind. Robin Pront is zo iemand. Ik zit nog een aantal afleveringen achter, dus ik moet Manu nog zijn intrede zien maken. Ik denk dat ik gewoon een paar afleveringen ga skippen, want ik vind het het absoluut niet meer entertainend. Zodra die mens zijn mond opendoet, staat mijn haar recht. Precies die ene typische irritante kerel uit het 1ste middelbaar, maar dan 37 jaar. Zelden zo een gigantische antipathie gehad voor iemand.

Terug
Bovenaan