Cattadelic
Banned
Ik denk dat Robin blij was dat hij Manu eruit gespeeld heeft. Hij was (verschillende afleveringen al) zichtbaar geënerveerd als diene Manu weer eens vrolijk iets aan het vertellen was of de gezellige dikzak aan het uithangen was.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef gewoon commentaar op wat ik zie. Heb hier trouwens ook al positieve commentaar geschreven, dus je bent blijkbaar toch ook maar een selectieve lezerRobin geënerveerd door gezellige dikzak Manu?
Stuur je CV naar De Dag Allemaal, ze zullen je graag verwelkomen als hun nieuwe reporter!

een drugsbaron hèNiet weten wie Mussolini is, dan verdiende wel om eruit te liggen![]()

En bv die vraag over welke planeten liggen tussen de zon en jupiter. Ik denk dat ze allemaal ook jupiter genoemd hebben. En niemand die op de "aarde" komt?En twas idd gewoon een makkelijke aflevering algemeen.

Heeft in een ver verleden al eens meegedaan, als ik me niet vergis.Jeroen Leenders op tv. Dit kan heel goed of heel fout aflopen. Volgend jaar dan maar Joost Vandecasteele?

En dat is?moeten wij hier niet allemaal supporteren voor de ex-9liver in de groep?![]()

En dat is?
yup, kwam vroeger heel vaak op het (verrassing) filmforumRobin Pront denk ik.

Je faalt toch echt als komiek als een medekandidate zegt: Mijn moeder heet “Monica” Hij: is haar achternaam “Mondhaar” *awkward stilte![]()
Eindelijk eruit. Vind hem nogal arrogant overkomen tbh.