De Slimste Mens Ter Wereld 2023

Ik denk dat Robin blij was dat hij Manu eruit gespeeld heeft. Hij was (verschillende afleveringen al) zichtbaar geënerveerd als diene Manu weer eens vrolijk iets aan het vertellen was of de gezellige dikzak aan het uithangen was.

Ik had dat ook gezien van Robin, maar hij deed dat op andere momenten ook. Bv mopje van de jury of een andere kandidaat. Dus het was niet op Manu. Gewoon zijn focus denk ik (en zenuwachtig)

Eigenlijk kwam ik graag naar dit topic om het over de leuke momenten van de avond te hebben, maar als ik lees hoe zuur het hier is geworden denk ik dat ik het gewoon ga mijden. Of misschien moeten er twee threads gemaakt worden: één voor de positivo's en één voor de klagers. Ik word gewoon droevig als ik hier doorheen moet lezen.

Spinvis duidelijk geen zin!
Die mens leek me eerder een superrustige kunstminnende mens die op een trager tempo leeft en niet gewend was aan een timer. Ik vond het net mooi om te zien hoe zijn wereld zich met de showbizz-wereld vervoegde.

Nathalie Meskens was liever thuis gebleven!
Die leek me echt wel op haar gemak, maar zo gestresseerd bij de quizvragen dat ze blokkeerde.

Manu bestolen!
Deliveroo, emoe, kangoeroe, oehoe, bamboe, tofu, gnoe ... dat vond ik nu toch zelf ook niet zo moeilijk. Het feit dat Robin Pront gewoon bijna de hele lijst aanvult zegt toch genoeg. Soms zie je even de link niet.

Manu krijgt in de fragmentronde dan weer iets op zijn boterham dat hem perfect ligt. En misschien had hij gewoon ook eens 'Verenigd Koninkrijk' kunnen zeggen bij het aanvullen in de fragmentenronde over de Queen. Of zich tot 1 laten zakken in de finale om wat druk te zetten bij Robin Pront. Maar laten we in plaats daarvan maar weer de schuld bij de programmamakers leggen.

Robin geënerveerd door gezellige dikzak Manu?
Stuur je CV naar De Dag Allemaal, ze zullen je graag verwelkomen als hun nieuwe reporter!

Als ik hier sommige comments lees prijs ik mezelf toch gelukkig. Ik probeer te genieten van de show, leer nieuwe BV's kennen, en maak me niet druk in complottheorieën. De nieuwe kandidaat krijgt een paar vragen op z'n maat als geruststelling, maar is ook meer gestresseerd door die eerste deelname, dat compenseert. En verder heb je om DSM te maken een paar karrevrachten quizvragen nodig. De ene soort is wat meer quiz-gericht, de andere meer op entertainment. Je hoeft daar heus niets verder achter te zoeken.

Robin geënerveerd door gezellige dikzak Manu?
Stuur je CV naar De Dag Allemaal, ze zullen je graag verwelkomen als hun nieuwe reporter!
Ik geef gewoon commentaar op wat ik zie. Heb hier trouwens ook al positieve commentaar geschreven, dus je bent blijkbaar toch ook maar een selectieve lezer :unsure:

Niet weten wie Mussolini is, dan verdiende wel om eruit te liggen :unsure: Dat is basisleerstof in het middelbaar.

En twas idd gewoon een makkelijke aflevering algemeen.

Ja die mussolini vraag was ik ook wel verbaasd dat hij dat niet wist. En ik begon mij ook wel een beetje te ergeren aan die Manu. Kan er geen vinger op leggen waarom juist.

Was er een speciale reden dat ze Jeroen Leenders vroegen ?
Een nieuw project ofzo, periode 2010 was toch meer zijn periode dat je hem kon verwachten voor DSMTW ?

Ik dacht uit welk grot hebben ze hem nu weer getrokken :D

Dieje Jeroen had er voor mij toch ook mogen uitliggen. Vervelende mens om zijn zogenaamde “humor” verhaaltjes te aanhoren die nooit op iets slaan.

Je faalt toch echt als komiek als een medekandidate zegt: Mijn moeder heet “Monica” Hij: is haar achternaam “Mondhaar” *awkward stilte :rofl:

Terug
Bovenaan