De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Witsel als libero. Ik zie Bobby niet meer van opstelling wijzigen, of het moet ergens in de 96e minuut van de match van de laatste kans zijn

Peter VDB roept op om niet te experimenteren en heeft het over Dendoncker en Alderweireld centraal achterin. Handpop van Bobby dus?

Nu experimenteren heeft inderdaad geen zin meer. Met nog 3 wedstijden te gaan tot het WK begint, kunt ge niet een nieuw systeem opzetten en verwachten dat het zal renderen.

Op vorig EK was het pijnlijk duidelijk dat er problemen waren in de verdediging (die er ook niet op gingen beteren). Na het EK had hij meteen iets anders moeten proberen (en/of andere jongens).

Heeft hij helaas niet gedaan toen. Het kan nog altijd, maar er is veel kostbare tijd verloren gegaan.

Ik verwacht vanavond ook wel niet veel van zijn 'aanpassingen'. Waarschijnlijk gewoon een positiewissel ofzo...

Weer ene die hier geboren is, dankbaar gebruik heeft gemaakt van de goede opleiding hier en alle nationale jeugdreeksen doorlopen heeft om zich dan toch niet Belg genoeg te vinden om te sjotten voor ons land.
Ik ga hier weer commentaar op krijgen maar van zo'n mannekes krijg ik het dus...
En ja, als Talbi die keuze later ook zou maken (waar nu geen indicaties voor zijn) reageer ik net hetzelfde.

Het gaat trouwens over El Khannous.

De Dion Coolsen en Cyriel Dessersen die voor een land uitkomen waar ze zelfs nog nooit geweest zijn is even hard belachelijk. Ahja we beseffen goed genoeg dat we voor België niet goed genoeg zijn maar op deze manier kunnen we toch international zijn, en is het ineens leuk meegenomen dat ik eens het land waar mijn roots liggen kan bezoeken voor het eerst...

Weer ene die hier geboren is, dankbaar gebruik heeft gemaakt van de goede opleiding hier en alle nationale jeugdreeksen doorlopen heeft om zich dan toch niet Belg genoeg te vinden om te sjotten voor ons land.
Ik ga hier weer commentaar op krijgen maar van zo'n mannekes krijg ik het dus...
En ja, als Talbi die keuze later ook zou maken (waar nu geen indicaties voor zijn) reageer ik net hetzelfde.

Het gaat trouwens over El Khannous.

De Dion Coolsen en Cyriel Dessersen die voor een land uitkomen waar ze zelfs nog nooit geweest zijn is even hard belachelijk. Ahja we beseffen goed genoeg dat we voor België niet goed genoeg zijn maar op deze manier kunnen we toch international zijn, en is het ineens leuk meegenomen dat ik eens het land waar mijn roots liggen kan bezoeken voor het eerst...
Groot gelijk hebben ze. Zie niet in waarom ze zouden kiezen voor een land waar ze nooit voor gaan spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan