De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was geen kritiek op uw opstelling, puur de ploeg. Maakt niet uit welke opstelling je zet van de geselecteerde spelers, het is om te wenen. Selectie op vriendjespolitiek zoals met Wilmots steeds het geval was maar natuurlijk ook niet veel om uit te kiezen. Ik heb niet veel hoop op een goed WK jammer genoeg. De bruyne en Courtois zijn de enige die nog op het niveau spelen zoals toen de 'gouden generatie' er was, want dit kan je zeker geen gouden generatie noemen.

Al de rest van die generatie zwaar in verval of weg.
Want die andere ploegen in onze groep hebben een ploeg vol wereldsterren? Kunnen we eruit liggen in de eerste ronde? Zeker. Maar nu niet doen alsof dat een zekerheidje is vanwege onze selectie.

Hazard weer mee, wanneer die zelfs niet aan spelen toe komt 🤬
Denayer vind ik dan wel net iets erger eigenlijk. En op de bank zitten bij Club is toch ook wel erger dan op de bank zitten bij Real. Anders verwoord: ja de situatie van Hazard is een probleem maar op Courtois & KDB na is er geen enkele speler in de hele Rode Duivels-kern die bij Real op minuten zou moeten hopen. Hij speelt niet omdat hij simpelweg bij zowat de grootste club ter wereld speelt, niet omdat hij niet meer kan shotten of zo.

Enfin ik snap die Hazard-haters niet zo. Die mensen kunnen toch onmogelijk voetballiefhebbers zijn?

Martinez heeft wel gezegd dat Denayer indien hij geen club vindt zeker niet mee gaat naar het WK. (en terecht lijkt me)

E. Hazard neemt ge toch gewoon altijd mee, begrijp niet dat mensen het daar niet mee akkoord zijn.
Ik zou hem ook niet per se in de basis zetten, maar dan nog.

Mertens begrijp ik daarentegen al lang niet meer. Dan nog liever Januzaj erbij :unsure:

Denayer vind ik dan wel net iets erger eigenlijk. En op de bank zitten bij Club is toch ook wel erger dan op de bank zitten bij Real. Anders verwoord: ja de situatie van Hazard is een probleem maar op Courtois & KDB na is er geen enkele speler in de hele Rode Duivels-kern die bij Real op minuten zou moeten hopen. Hij speelt niet omdat hij simpelweg bij zowat de grootste club ter wereld speelt, niet omdat hij niet meer kan shotten of zo.

Enfin ik snap die Hazard-haters niet zo. Die mensen kunnen toch onmogelijk voetballiefhebbers zijn?

Haten is het zeker niet maar een speler zonder match ritme die zou ik niet mee nemen en denayer ook niet. En met alle respect hazard de laatste jaren is ook niet meer goed te noemen. en het is niet dat de coach hazard op de bank gaat zetten, hij speelt altijd onder martinez

Martinez heeft wel gezegd dat Denayer indien hij geen club vindt zeker niet mee gaat naar het WK. (en terecht lijkt me)
Maar die zal nog wel een club vinden hoor. Heeft gewoon hoog spel gespeeld en is nu tot dat besef gekomen. Vraag is alleen op welk niveau hij dan gaat acteren. Engelse 2de klasse of zo.

Haten is het zeker niet maar een speler zonder match ritme die zou ik niet mee nemen en denayer ook niet. En met alle respect hazard de laatste jaren is ook niet meer goed te noemen. en het is niet dat de coach hazard op de bank gaat zetten, hij speelt altijd onder martinez
Hazard heeft ongeveer evenveel gespeelde minuten (sommigen wat meer, sommige wat minder) als Vertongen, Boyata, Faes, zijn broer, Batshuayi, Mertens. Dus allemaal niet meer selecteren dan? Wie ga je dan wel selecteren?

En er is een groot verschil als je bij Real op de bank zit of bij Club Brugge om een voorbeeld te geven)

Hazard heeft ongeveer evenveel gespeelde minuten (sommigen wat meer, sommige wat minder) als Vertongen, Boyata, Faes, zijn broer, Batshuayi, Mertens. Dus allemaal niet meer selecteren dan? Wie ga je dan wel selecteren?

En er is een groot verschil als je bij Real op de bank zit of bij Club Brugge om een voorbeeld te geven)
Het triestige is wel dat Hazard na z'n (goeie) invalbeurt in de eerste CL match en z'n (zwakke) basisplaats in La Liga van't weekend, afgelopen woensdag niet eens van de bank kwam tegen Leipzig. Zelfs Mariano Diaz mocht invallen!!

Het triestige is wel dat Hazard na z'n (goeie) invalbeurt in de eerste CL match en z'n (zwakke) basisplaats in La Liga van't weekend, afgelopen woensdag niet eens van de bank kwam tegen Leipzig. Zelfs Mariano Diaz mocht invallen!!
idd dat is niet hoopgevend. Maar daarom moet hij op dit moment niet uit de selectie (ik zeg niet dat hij moet starten)

Ik ben voorstander voor jong volk maar dat gaat martinez nooit doen, ik zou ze niet selecteren nee zijn ook niet in vorm weinig ritme.

Maar dat is mijn keuze als hij mee gaat hoop ik op het beste voor hazard ik ben geen hater, hij heeft al redelijk wat pech gehad de laaste tijd ook.

Probleem is dat hij zodanig veel gekost heeft dat hij daar wat vast zit. Maar goed, hij moest die stap zetten of hij zou het zich zijn hele leven beklaagd hebben.

Ik ben voorstander voor jong volk maar dat gaat martinez nooit doen, ik zou ze niet selecteren nee zijn ook niet in vorm weinig ritme.

Maar dat is mijn keuze als hij mee gaat hoop ik op het beste voor hazard ik ben geen hater, hij heeft al redelijk wat pech gehad de laaste tijd ook.
ben dan benieuwd naar wie je wel zou meenemen :)

Niet spelen is niet selecteren en dat heeft niets met voetballiefhebber te maken. Het feit is dat hij amper aan spelen komt en dat al gedurende meerdere jaren maakt hem geen selectie waardig. Het is niet dat hij af en toe op de bank zit, het is dat hij bijna continue op de bank zit. We gaan hier toch niet doen alsof de trainingen bij Real meer waard zijn dan matchen spelen. SPELEN bij Real is veel waard maar op de bank zitten, not so much. Met alle respect voor Hazard en de beste Hazard hoort op het veld te staan maar dat heeft hij de laatste jaren toch nog niet bewezen. Doe daarboven nog is dat de beste Hazard niet perse complementair werkt met KDB en Lukaku en ik zie geen reden om die mee te nemen. Hij had de eer aan zichzelf moeten houden en dit seizoen, al is het tijdelijk, andere oorden moeten opzoeken.

We missen Fellaini enorm

Not sure if serious...

Maar Fellaini was effectief wel een handige speler om in de selectie te hebben. Duelkracht, sterk in de lucht. Gewoon een soort joker om in te gooien indien er iets moest geforceerd worden.

We missen vooral onze topverdediging van pakweg 5 jaar geleden.

Not sure if serious...

Maar Fellaini was effectief wel een handige speler om in de selectie te hebben. Duelkracht, sterk in de lucht. Gewoon een soort joker om in te gooien indien er iets moest geforceerd worden.

We missen vooral onze topverdediging van pakweg 5 jaar geleden.
Ook omdat de opvolging gewoon geen kansen krijgt (Theate, Faes, Bornauw) om zich te ontwikkelen bij de RD

Mja, maar die ontwikkelen zich natuurlijk wel gewoon bij de clubs dat ze spelen. Het is niet dat die gasten volledig blijven stilstaan.
Klopt. Als je denkt er op KT iets aan te hebben kan je het kansen geven om een ploeg te smeden, maar anders is ‘t hopen dat ze bij hun club vooruit gaan. Moeilijke balans. Want niemand kan de toekomst voorspellen. Behalve wij Neerpedeliefhebbers natuurlijk die nu al weten dat we over 4 jaar met Debast-Butera, Lavia als patron, en vooraan op de flanken Duranville-Doku kunnen uitpakken bij de Rode Duivels 😍

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan