De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol "tis maar hoe hoog je de lat legt". Misschien eens kijken naar de ploeg die Kroatië in 2013 het veld opstuurt in het kader van de plaatsing voor het WK.

Man man, ik hoop dat Origi ergens aan spelen toekomst.
Hier zitten toch wat pareltjes tussen:
Op welke pareltjes doel je dan? Ik vind het meer gewoon goede spitsengoals, zie weinig exceptionele doelpunten. Het is gelukkig ook geen Inzaghi die alleen maar intikkertjes maakt, maar om nou te spreken over pareltjes.

Veel goede goals en een prima spits. Maar denk niet dat hij nog een grote carrière gaat hebben.

Laatst bewerkt:
Op welke pareltjes doel je dan? Ik vind het meer gewoon goede spitsengoals, zie weinig exceptionele doelpunten. Het is gelukkig ook geen Inzaghi die alleen maar intikkertjes maakt, maar om nou te spreken over pareltjes.

Veel goede goals en een prima spits. Maar denk niet dat hij nog een grote carrière gaat hebben.

Dit is o.a. een pareltje

Maar het is idd nog de vraag wat hij kan tonen bij Milan als hij wekelijks mag spelen.
Het lijkt geen echte 'killer' spits te zijn en zal dat waarschijnlijk dus ook niet meer worden. Maar ik blijf het gevoel hebben dat hij zijn potentieel nog nooit heeft kunnen tonen bij Liverpool. Als je jarenlang enkel als invaller mag mee doen... (vooral wegens loodzware concurrentie, en ook de speelstijl van Klopp)

Ik was gisteren even de sfeer gaan opsnuiven opt supporterspleintje in Leuven. Ik denk dat de meesten daar voor de pintjes/sfeer waren en niet voor het voetbal 😅

Ik was gisteren even de sfeer gaan opsnuiven opt supporterspleintje in Leuven. Ik denk dat de meesten daar voor de pintjes/sfeer waren en niet voor het voetbal 😅
Mjah niet om slecht te willen doen, maar het niveau is ook twee keer niks. Het is zo bedroevend van spel, je bent er voor de sfeer of omdat je één van de atleten kent ofzo.

Absoluut waar. Erbarmelijk niveau. Geen tempo. Balverlies na maximaal 2 passes. Geen kracht. Geen duels. Gelukkig pakte de keeper de penalty 😏

Geen probleem. Hij wou ook niet echt en een vangnet hoeven we ook niet te zijn.
Hij had voor corona zijn papieren aangevraagd om voor de Duivels te kunnen spelen. Dan moest hij door omstandigheden naar België afzakken om het persoonlijk te regelen maar door alle coronatoestanden heeft hij alles op halt gezet even. De KNVB behandelt zulke spelers vaak compleet stiefmoederlijk, maar nu heeft hij eindelijk een oproeping te pakken. Nu hoop ik dat hij uit de boot valt en dan moeten we die gewoon bij de selectie halen. In Deurne geboren, die Belgische marginaliteit krijgt ge er niet zomaar uit. :unsure:

Misschien moet Bobby eerst eens nieuwe verdedigers op een correcte manier inpassen in plaats van twee maanden voor het WK nog steeds niet te weten hoe zijn verdediging eruit zal zien. Faes heeft 0 caps en Theate 2, dus ik vermoed niet dat een Struijk dan wel goed gebracht zal worden.

Hij had voor corona zijn papieren aangevraagd om voor de Duivels te kunnen spelen. Dan moest hij door omstandigheden naar België afzakken om het persoonlijk te regelen maar door alle coronatoestanden heeft hij alles op halt gezet even. De KNVB behandelt zulke spelers vaak compleet stiefmoederlijk, maar nu heeft hij eindelijk een oproeping te pakken. Nu hoop ik dat hij uit de boot valt en dan moeten we die gewoon bij de selectie halen. In Deurne geboren, die Belgische marginaliteit krijgt ge er niet zomaar uit. :unsure:
Tja, voor mij moet het niet eerlijk gezegd.

Misschien moet Bobby eerst eens nieuwe verdedigers op een correcte manier inpassen in plaats van twee maanden voor het WK nog steeds niet te weten hoe zijn verdediging eruit zal zien. Faes heeft 0 caps en Theate 2, dus ik vermoed niet dat een Struijk dan wel goed gebracht zal worden.
Ela ela ze staan al op 1 en 3 caps oi22

Roméo Lavia heeft dinsdag in het competitieduel tegen Chelsea een hamstringblessure opgelopen die hem minstens 6 weken aan de kant houdt.

We gaan dus nooit weten of Martinez hem zou opgeroepen hebben of niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan