De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar met een half oog gekeken, maar ik vraag me toch af wat Saelemaekers en Januzaj fout hebben gedaan bij Martinez. Dat hij Mechele en Sels geen minuten geeft tot daar aan toe, maar vooral Saelemaekers, die is doorgaans basisspeler bij de kampioen van Italië, die moet toch iets kunnen bijbrengen?

Ja wauw, ze gaan daar echt door het dak. Nu kan jij elk filmpje zoeken van iemand die blij kijkt wanneer die een beker in de lucht steekt, het maakt geen hol uit.

KDB zegt in de krant dat ie er geen zin in heeft. Bijna elke ploeg experimenteert. Een Lewa die leeft om te spelen en altijd topfit is geeft instant op. Spelers vertrekken vroeger op reis want het kan hen geen reet schelen. Jullie topspeler zit zo al bijna twee weken lekker in de zon. Jullie bondscoach zet godverdomme Vincent Janssen in de basis en jij gaat beweren dat iemand nu met de fucking Final Four in zijn hoofd zit?

Nogmaals: als je er eenmaal zit : fijn. Als je er nog niet zit : oefenwedstrijd in aanloop naar het WK. Probeer aub eens één keer nuance te begrijpen.

Ik bedoel je bent zelf letterlijk aan het klagen dat je hele ploeg het niet serieus neemt en dan ga je beweren dat het wél serieus is.

Blablabla de helft van de topspelers zijn al met vakantie en de coaches (behalve Martinez) testen hun kern uit.

Simpele conclusie: het kan niemand iets schelen tot ze toevallig in de finale rollen.

Je ziet het letterlijk voor je neus gebeuren, ik snap niet waarom er over moet gepalaverd worden.

Ik ga heel vaak akkoord met je posts, maar hier ben je toch wel heel negatief en aan het overdrijven. Sommige dingen die je zegt kloppen wel, maar je laat de slinger dan weer te ver doorslaan.

Lewy heeft bv niet opgegeven, speelt vandaag ook weer mee. Net zoals de 2 andere wedstrijden. Werd 1 wedstrijd gerust na een lang seizoen en een korte aankomende zomer. Ook de meeste andere topspelers van andere landen waren/zijn aanwezig voor de meeste wedstrijden (Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje), alleen Italie is echt de uitzondering waarbij alle A-spelers zijn thuisgelaten. Dat de sterspelers niet altijd spelen, zeker naarmate we de laatste wedstrijden afhandelen, is ook enkel maar omwille van de timing van dit toernooi. Doe dit in Maart en alle topspelers zijn er wel en zullen wel spelen.

En daarmee heb je groot gelijk. Het is complete waanzin om dat op het einde van het seizoen te organiseren, terwijl we net een hele korte zomer hebben omdat er een WK in de winter aankomt, nog zoiets waanzinnig. Dat er nu matchen gespeeld worden, is het probleem. Niet het concept "Nations League".

Dat de Nations League niet op hetzelfde niveau staat als het EK of WK, lijkt me logisch. Daarvoor is het te nieuw, en mensen houden nu eenmaal niet van nieuw en moeten er aan wennen. Maar matchen van dit niveau, zelfs al is het maar met "halve" inzet bij bepaalde topspelers, zijn toch altijd te verkiezen boven random vriendschappelijke wedstrijden...

Maar met een half oog gekeken, maar ik vraag me toch af wat Saelemaekers en Januzaj fout hebben gedaan bij Martinez. Dat hij Mechele en Sels geen minuten geeft tot daar aan toe, maar vooral Saelemaekers, die is doorgaans basisspeler bij de kampioen van Italië, die moet toch iets kunnen bijbrengen?
Idd. Ik snap het ook niet.

Grootste teleurstellingen wat mij betreft. Noch Saelemaekers, noch CDK met echte kansen. Saelemaekers letterlijk geen enkele minuut, en CDK ne keer een kwartier en ne keer 10 minuten. Maar zo'n Dries Mertens die gewoon te oud is en niets meer gaat bijbrengen op het WK, mag dan wel aan een match starten.
Wat een onzin.

Nederland toch weer hoerechance he. Penalty tegen in 92ste minuut en toch weer 3-2 in 93ste minuut. De tweede keer tegen Wales. Het kan dus wel he, Bobby. Je hoeft je dus niet te verstoppen achter de VAR.

Grootste teleurstellingen wat mij betreft. Noch Saelemaekers, noch CDK met echte kansen. Saelemaekers letterlijk geen enkele minuut, en CDK ne keer een kwartier en ne keer 10 minuten. Maar zo'n Dries Mertens die gewoon te oud is en niets meer gaat bijbrengen op het WK, mag dan wel aan een match starten.
Wat een onzin.

Nederland toch weer hoerechance he. Penalty tegen in 92ste minuut en toch weer 3-2 in 93ste minuut. De tweede keer tegen Wales. Het kan dus wel he, Bobby. Je hoeft je dus niet te verstoppen achter de VAR.
Die penalty tegen was wel een schande moet je erbij zeggen. ;) Maar inderdaad niet ongelukkig voor Oranje.

Dendoncker mag voor mijn part wel blijven staan.. bij gebrek aan beter. Dat De Ketelaere geen match heeft mogen starten versta ik niet..

Ik kan ook geen logische verklaring geven waarom hij niet CDK,Saelemaekers en Januzaj gebruikt , en dan bestaat de kans nog dat hij na het WK gewoon blijft :-( , altijd op diezelfde spelers rekenen, ik snap dat gewoon niet .

Nederland had slechts 5 punten kunnen hebben met winst tegen de belgen, 2 maal gelijk tegen Wales en verlies tegen Polen. Maar ze staan er wel met maximale punten

Depay. Tja, het was een mirakel. Louis heeft zoveel geluk.
Ach, alles is toch gebasseerd op toeval volgens u dus dat komt daar wel goed...

Ik heb de match niet gezien deze keer. Na de opstelling was mijn zin eigenlijk al over dus ik heb het maar zo gelaten.
Ik merk ook dat ik meer en meer gelaten wordt eerlijk gezegd. Je weet gewoon dat Bobby aan het WK gaat beginnen met hetzelfde kromme systeem als het vorige WK, met ook dezelfde spelers. In minuut 60 wordt Hazard eraf gehaald voor Mertens, die tegen dan wss met een rolator speelt.
Ergens in minuut 85 zal er wel eens een jongere opkomen, die dan niks kan tonen en het verwijt gaat krijgen dat hij toch niet zoveel brengt als de gevestigde waarden. Tussendoor nog een flater of 2 van Boyata en wat nonchalance van Tielemans en we gaan rap terug thuis staan. Hopelijk ook echt rap genoeg zodat ze Martinez, Wilmots-gewijs, 3 jaar te laat kunnen overladen met alle zonden van Egypte en hem toch buiten gooien. Want als we met meer geluk dan kunde terug een topland uitschakelen zie ik ze in Brussel nog in staat om hem 2 jaar langer aan ons te binden.

Ik heb de match niet gezien deze keer. Na de opstelling was mijn zin eigenlijk al over dus ik heb het maar zo gelaten.
Ik merk ook dat ik meer en meer gelaten wordt eerlijk gezegd. Je weet gewoon dat Bobby aan het WK gaat beginnen met hetzelfde kromme systeem als het vorige WK, met ook dezelfde spelers. In minuut 60 wordt Hazard eraf gehaald voor Mertens, die tegen dan wss met een rolator speelt.
Ergens in minuut 85 zal er wel eens een jongere opkomen, die dan niks kan tonen en het verwijt gaat krijgen dat hij toch niet zoveel brengt als de gevestigde waarden. Tussendoor nog een flater of 2 van Boyata en wat nonchalance van Tielemans en we gaan rap terug thuis staan. Hopelijk ook echt rap genoeg zodat ze Martinez, Wilmots-gewijs, 3 jaar te laat kunnen overladen met alle zonden van Egypte en hem toch buiten gooien. Want als we met meer geluk dan kunde terug een topland uitschakelen zie ik ze in Brussel nog in staat om hem 2 jaar langer aan ons te binden.
90+3'

Ik heb ook weeral maar 5 minuten gekeken. In de 2e helft... en gezien dat we aan het breien waren achterin, om dan knullig de bal kwijt te spelen bij de minste pressing.

Januzaj te weinig professional, anders speelde die bij een topclub

en iemand als Trossard krijgt wel kansen... (beiden even oud trouwens)
Ok, Real Sociedad is geen topclub, maar Brighton ook zeker niet.

Ik wil niet beweren dat Januzaj in de basis moet staan, maar wedstrijden als deze zijn toch de kans om die nog eens mee te laten spelen.
In de plaats daarvan krijgen we Mertens nog eens te zien :sarcastic:

edit: ondertussen heeft Engeland in eigen huis 0-4 slaag gekregen van Hongarije :laugh: (maar Southgate heeft precies wel wat jonge spelers de kans gegeven)

Niet alles is gebaseerd op toeval maar de laatste 3 interlands van Oranje waren wel gebaseerd op toevalsvoetbal. Nederland 2 keer met een c-ploeg tegen een b-ploeg van Wales en 2 keer met bijzonder slecht spel. Je hebt weinig aan dit soort matches want deze spelers gaan we niet op het WK zien. Dus waarom zet je dan zo’n opstelling neer? De spirit van Oranje was natuurlijk wel geweldig, daar kan ik niets over zeggen. Maar als je ziet hoe zo’n bal van Depay nog goedvalt, daar komt toch veel geluk bij kijken hoor.

En ik vind de sfeer over de Belgen hier erg negatief. 7 uit 12 punten, met 9 goals voor is niet zo vreselijk slecht. Aanvallend wordt er nog steeds rendement gehaald. Er zijn nog mogelijkheden om Nederland te verslaan in september en plek 1 in de groep te pakken. Ik sluit niet uit dat het nog gaat gebeuren, al denk ik dat Nederland met de basisploeg wel in Polen moet kunnen winnen.

Mertens mag je inderdaad echt niet meer opstellen, Hazard ook niet. Die is allang klaar. Verder doet Martinez niet zoveel vreemds vind ik. Dit is wat het is maar de standaard ligt begrijpelijkerwijs gewoon te hoog voor de huidige Belgen. Elke winstpartij is mooi meegenomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan