Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit, begint al ni met Bobby Rants te smijtenBegint bij Lewandowski die zich daar sterk houdt tegen 2 verdedigers in zijn rug.
En het dan zo afmaken, klasse![]()

Zalig , kwaad mastruberen , succes !!Als ze tegen de helft niet gelijk maken dan stop ik met kijken en ga ik kwaad masturberen.
Denk dat er veel witte cammionette van den bouw op de parking staan ;pVolgens mij zeker 20 000 Polen in het stadion aan de kleuren te zien..
OeiAls ze tegen de helft niet gelijk maken dan stop ik met kijken en ga ik kwaad masturberen.

Ja lap.Witsel die staat er toch ook maar verloren bij precies... En zo traag man.
JA LAP.Als ze tegen de helft niet gelijk maken dan stop ik met kijken en ga ik kwaad masturberen.
You jinxed itLaat ons nog wat verder dutsen met een systeem waarvoor we de spelers niet (meer) hebben en met de helft van de ploeg weg van hun natuurlijke positie te laten spelen. Hopelijk krijgen we er nog een paar tegen, al is het ijdele hoop dat Martinez nog enig zelfinzicht heeft om te beseffen dat het probleem bij zijn systeem ligt of dat er bij de bond nog mensen met ballen en verstand van ballen rondlopen.