De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bwah nooit gene fan geweest van Witsel maar ksnap niet waarom iedereen er op kakt nu want die doet just hetzelfde als zen ander matchen , balleke recuperen en inleveren
 
Hazard scoort geen goede punten vanavond idd...
Onana valt goed mee, wel een heel defensief ingestelde middenvelder, maar die zie ik de komende jaren nog titularis worden.

België speelt matig, maar NL speelt nog minder goed. We hadden er eigenlijk 1tje moeten kunnen prikken, maar een paar keer slecht getrapt (Hazard, Castagne, Batsman), dat tikje van Witsel op rare voorzet KDB net niet genoeg...
Die keeper van NL ziet er trouwens echt maar matig uit de paar keer dat die een redding moest maken, dus ik zou gerust wat meer durven te trappen.
 
Zoals Mulder al zei: Hazard die speelt als een veteraan... Ex topper of niet die hoort gewoon niet in de ploeg met zijn huidige niveau... En nee die geraakt volgens mij nooit meer op zijn Chelsea niveau...
 
Zoals Mulder al zei: Hazard die speelt als een veteraan... Ex topper of niet die hoort gewoon niet in de ploeg met zijn huidige niveau... En nee die geraakt volgens mij nooit meer op zijn Chelsea niveau...
En toch mag Hazard blijven staan… ik zou toch nog van coach wisselen zene, kan toch moeilijk slechter dan Bobby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan