De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij zal wel starten met een elftal dat dicht tegen zijn type-elftal zal zitten, vermoed ik (en dus niet zoveel zal verschillen met vrijdag?)

Het is niet tegen de eerste de beste tegenstander + zijn vaderland, waar hij toch ook graag een zekere prestatie zal tegen willen neerzetten.

Wel benieuwd of hij vasthoudt aan hetzelfde systeem.

Kzou tegen Duitsland ook sowieso minstens een volledige helft spelen met de ploeg die hijzelf momenteel inschat als de ploeg het dichtste bij een basisploeg. Je wil dat ook eens zien tegen een op papier sterkere tegenstander.

Vooral omdat je met een halve nieuwe ploeg, in een nieuw systeem speelt. Voor Tedesco is het het eerstkomende jaar vooral belangrijk om automatismen aan te leren. Ik hoop dat hij zijn ploeg opstelt zoals in de tweede helft tegen Zweden, met twee eerder defensieve middenvelders.

Kzou tegen Duitsland ook sowieso minstens een volledige helft spelen met de ploeg die hijzelf momenteel inschat als de ploeg het dichtste bij een basisploeg. Je wil dat ook eens zien tegen een op papier sterkere tegenstander.

Duitsland gaat niet eens met hun beste ploeg spelen, dus je hebt nog altijd geen ijkingpunt

Duitsland gaat niet eens met hun beste ploeg spelen, dus je hebt nog altijd geen ijkingpunt
Ik heb toch liever dat ze dan tegen dit Duitsland spelen dan nog eens een oefenmatch tegen Burkina Faso, de Seychellen of San Marino. Voor Bobby waren dat misschien 'world class teams' met veel 'quality' maar absoluut geen graadmeters.

Heel indrukwekkende cijfers en resultaten. Tegen wie moesten ze? Ah, Liechtenstein en Luxemburg. Nou nou, dat is de moeite.

Very strong opponents, Zantas. Very strong opponents... I think we managed it really well. We showed phenomenal character. The Chemistry was there. I couldn't be more satisfied.

Very strong opponents, Zantas. Very strong opponents... I think we managed it really well. We showed phenomenal character. The Chemistry was there. I couldn't be more satisfied.
In modern football there is no such thing as an easy opponent. Every match needs to be played and we performed well as a team.

Ik heb toch liever dat ze dan tegen dit Duitsland spelen dan nog eens een oefenmatch tegen Burkina Faso, de Seychellen of San Marino. Voor Bobby waren dat misschien 'world class teams' met veel 'quality' maar absoluut geen graadmeters.

? Ik zie het verband niet tussen mijn post en deze.

Jop!

Eerste helft zien wat zijn type ploeg doet tegen een sterkere ploeg, eventueel wat bijsturen, en dan in de 2e helft een paar spelers wisselen om te zien wat de bankzitters waard zijn in dit systeem.

In modern football there is no such thing as an easy opponent. Every match needs to be played and we performed well as a team.

Jongens, je bent de "they are a very motivated opponent" vergeten.
Hebben jullie deze quotes ook allemaal in Bobby English gelezen in jullie hoofd?!

Hebben jullie deze quotes ook allemaal in Bobby English gelezen in jullie hoofd?!
Uiteraard ^^

Sterk Nederland. Na 50 minuten spelen toch al een geruststellende voorsprong van 1-0 tegen Gibraltar.
EDIT: Ik had het vroeger moeten zeggen. 2-0 hohoho

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan