De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Infantino's salvo stopte niet bij de wereldbeker voor clubs, want in één beweging kondigde hij de lancering van een 'FIFA World Series' aan. In dat vriendschappelijke tornooi moeten 'verschillende landen uit verschillende continenten het tegen elkaar opnemen'. Het idee is om de World Series in de even jaren in maart te laten plaatsvinden.

Allez, nog een nieuw international toernooi om de kassen te spijzen zonder rekening te houden met clubs en vooral spelers zelf.

Het artikel in de Mirror is op dat vlak wel lekker sarcastisch: https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/new-fifa-world-series-how-28749363

In another mesmerising speech in which it was claimed despite mountains of evidence to suggest otherwise that football is “defending all human rights”

Inevitably in an era where players and coaches warn they face breaking point because of such a packed schedule, the FIFA president’s solution is simple: let’s create more competitions and expand others.

Infantino made it clear that the concept is still being developed. In other words nothing has been confirmed and, chances are, the continental federations are not entirely on board.

But from the vague details provided it would be a series of friendlies between four teams from four different federations in the March of years ending with an even number.

Ik zie dat wel zitten om regelmatiger andere ploegen tegen te komen dan telkens dezelfde Europese dwergen.

En bon, spelers gaan niet snel kritiek uiten op de bondscoach. Uiteindelijk moet ge geselecteerd worden en als de volgende denkt dat gij hem snel gaat neersabelen in de krant… Gebeurt niet. Zelfs grote en brutale spelers genre Davids kolen pas jaren later met die kritiek op coaches.

Kort video fragment van HVH die vrij kritisch is.

Vanhaezebrouck vindt dat die taskforce zichzelf te veel tijd geeft in hun zoektocht. “‘Goh, we hebben tijd, want we spelen pas in maart’, voel ik bij de bond. Ik vind dat een heel slecht signaal. Ik denk niet dat Spanje aan de voorzitter van Real Madrid gevraagd heeft om mee te zoeken naar de opvolger van Luis Enrique. Daar hebben ze meteen een beslissing genomen door de beloftencoach door te schuiven. Duidelijk. De KBVB was duidelijk niet voorbereid op een vertrek van Martínez.”

https://www.hln.be/aa-gent/cynische...imme-voetbalmensen-bij-elkaar-gezet~a613c86a/

Is het al duidelijk of de Thierry Henry-act ook van de Belgische velden verdwijnt trouwens? Aardige kerel maar het lijkt me een waardeloze trainer.

Is het al duidelijk of de Thierry Henry-act ook van de Belgische velden verdwijnt trouwens? Aardige kerel maar het lijkt me een waardeloze trainer.
Waarom waardeloos? Zijn T1 carrière was nog geen succes, vooral bij Monaco dan. Maar dat wil nog niet zeggen dat je verder geen meerwaarde kan zijn in andere functies. Kun je als buitenstaander toch niet beoordelen.

Waarom waardeloos? Zijn T1 carrière was nog geen succes, vooral bij Monaco dan. Maar dat wil nog niet zeggen dat je verder geen meerwaarde kan zijn in andere functies. Kun je als buitenstaander toch niet beoordelen.
Van wat ik zie is het een showman, maar ik vind het geen goede analist. Meer een man van de goede verhalen.

Van wat ik zie is het een showman, maar ik vind het geen goede analist. Meer een man van de goede verhalen.
Maar moet je dan een goede analist op tv zijn om bijvoorbeeld een goede assistent trainer te zijn?

Denk, zoals reeds gezegd, niet dat wij daar als buitenstaander momenteel een duidelijk zicht over kunnen hebben.

Goed, blijkbaar is Thierry hier nogal geliefd maar ik ben er niet zo'n fan van. Het oogt allemaal wat geacteerd.
Daar gaat het helemaal niet om. Uiteindelijk gaat er echt niemand wakker liggen van wie T2 is hoor.

Het gaat hem om het feit dat jij zegt dat hij blijkbaar niet veel van voetbal kent en dus zou moeten opstappen als T2 terwijl een T2 helemaal niks van voetbal hoeft te kennen als die zijn taak eruit bestaat om de groep bij elkaar te houden en de sfeer goed te maken.

Goed, blijkbaar is Thierry hier nogal geliefd maar ik ben er niet zo'n fan van. Het oogt allemaal wat geacteerd.
Je trekt altijd wel snel conclusies. Zoals hierboven aangegeven kun je toch nauwelijks weten wat Henry al dan niet goed of slecht doet in zijn functie? Die komt toch nauwelijks in beeld.

Wilmots was ook een waardeloze trainer, maar ik denk oprecht dat die als T2 best wel zijn waarde had kunnen hebben, zoals onder Dick.

Je probeert wel hard steeds opnieuw iets (negatiefs) te zoeken over de RD :unsure: .

Je trekt altijd wel snel conclusies. Zoals hierboven aangegeven kun je toch nauwelijks weten wat Henry al dan niet goed of slecht doet in zijn functie? Die komt toch nauwelijks in beeld.

Wilmots was ook een waardeloze trainer, maar ik denk oprecht dat die als T2 best wel zijn waarde had kunnen hebben, zoals onder Dick.

Je probeert wel hard steeds opnieuw iets (negatiefs) te zoeken over de RD :unsure: .
Ik zie echt niet in hoe kritiek op een Franse assistent-trainer kritiek op de RD is. Overigens vond ik Wilmots meer dan prima.

Wat betreft Henry: Ik heb die man heel vaak in shows gezien en analyses op tv en ik vind het een charismatische en grappige man, maar tactisch komt hij niet zo sterk over.

Ik zie echt niet in hoe kritiek op een Franse assistent-trainer kritiek op de RD is. Overigens vond ik Wilmots meer dan prima.

Wat betreft Henry: Ik heb die man heel vaak in shows gezien en analyses op tv en ik vind het een charismatische en grappige man, maar tactisch komt hij niet zo sterk over.
Je vond Wilmots meer dan prima :unsure: . Oké dan.

En al de rest zegt helemaal niks over zijn functie als T2

Wel. Hij is de T2 van de Rode Duivels. Bijgevolg heb je dus kritiek op staflid van de Rode Duivels, en dus ook weer op de Rode Duivels.

Die laatste zin haalt dan weer de geloofwaardigheid van al u kritiek op de jaren onder Martinez onderuit. MEER dan prima zegtem. :)

Ik was een van de weinigen die Wilmots een stuk beter kon hebben dan een arrogante Spanjaard ja. Sympathieke man met hart voor de zaak.
Een hart voor de zaak, maar een enorme blaaskaak. Zelfs Leekens is minder vol van zichzelf. Er is een reden waarom Wilmots nergens aan de bak is geraakt als trainer. Hij is er gewoon barslecht in. In vergelijking is Martinez een tactisch wonderkind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan