JorisBlack
Well-known member
Ondertussen zoveel geblesseerden dat we er best helemaal niks van verwachten. Wordt een halve B-ploeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan spreken we degradatie-playoffs toch?Gewoon 1x winnen is voldoende om niet te zakken
Benieuwd of dat iets gaat betekenen voor Tedesco.![]()
Nu ook officieel: Vincent Mannaert nieuwe sports director van Belgische voetbalbond | sporza
Wat al even in de lucht hing, is nu ook officieel. Vincent Mannaert wordt de nieuwe sports director van de Belgische voetbalbond. Mannaert zal van 1 december 2024 tot en met het WK 2026 verantwoordelijk worden voor het mannenvoetbal.sporza.be
De kogel is eindelijk door de kerk.
Dit. Vooral omdat die gasten toch amper een handvol minuten gaan spelen.Is belachelijk om de U21 leeg te roven vlak voor een cruciaal duel voor 2 duels die niet belangrijk zijn bij de hoofdploeg.
Ergens heb ik het voorgevoel dat zijn dagen toch geteld zijn nu. Heeft voor de komende wedstrijden natuurlijk al wel wat excuses door de vele blessures.Benieuwd of dat iets gaat betekenen voor Tedesco.
100%Is belachelijk om de U21 leeg te roven vlak voor een cruciaal duel voor 2 duels die niet belangrijk zijn bij de hoofdploeg.
On-be-grijpelijk dat er geen ontslagclausule in zijn contract staat die verbonden is aan prestaties. Voor een verlenging die je voor een tornooi hebt opgezet bovendien. Elke half snuggere mens zet daar iets in de aard van het volgende in :Ergens heb ik het voorgevoel dat zijn dagen toch geteld zijn nu. Heeft voor de komende wedstrijden natuurlijk al wel wat excuses door de vele blessures.
Hoe dan ook, als ze morgen onderuit gaan tegen Italië, dan gaat het toch moeilijk worden voor hem.
De financiële status van de bond blijft natuurlijk meespelen...
Er is verlengd onder de voorwaarde dat we de groepsfase zouden overleven.On-be-grijpelijk dat er geen ontslagclausule in zijn contract staat die verbonden is aan prestaties. Voor een verlenging die je voor een tornooi hebt opgezet bovendien. Elke half snuggere mens zet daar iets in de aard van het volgende in :
- Ontslag zonder vergoeding of beperkte vergoeding bij niet halen van kwartfinale
- Idem bij x aantal wedstrijden zonder winst
Je zit met een snul zonder imposant cv die je niet per sé wilt bijhouden. Zijn onderhandelingspositie is poep. Dat is de enige reden waarom je zou willen verlengen vóór een tornooi. Besparen op loon in geval van succes en vermijden dat hij te veel noten op zijn zang kan hebben. Nu hebben ze zichzelf weer in de slehctst mogelijke situatie gezet. Er is daar een totaal gebrek aan visie en duidelijk veel te veel vriendendiensten.
Opnieuw iets dat zeer goed valt te voorzien, compleet gebrek aan inzicht. Ik kan me ook wel voorstellen dat er zodanig veel bobo's daar inspraakwillen dat uiteindelijk tot een beslissing komen volkomen onmogelijk is.Er is verlengd onder de voorwaarde dat we de groepsfase zouden overleven.
Dan krijg je angsthazenvoetbal dat in schril contrast staat tot de eerste matchen onder Tedesco.
Toont ook het gebrek aan ambitieOpnieuw iets dat zeer goed valt te voorzien, compleet gebrek aan inzicht. Ik kan me ook wel voorstellen dat er zodanig veel bobo's daar inspraakwillen dat uiteindelijk tot een beslissing komen volkomen onmogelijk is.
volledig mee eensIs belachelijk om de U21 leeg te roven vlak voor een cruciaal duel voor 2 duels die niet belangrijk zijn bij de hoofdploeg.

Kan ook een platte 4-4-2 zijn met De Cuyper LM5-2-1-2 vandaag?