De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Courtois lijkt ondertussen sinds zijn operatie toch ook gevoeliger voor blessures. Hij zou 2 weken uit zijn.
Instagram van zijn madam in het oog houden
Moet misschien weer mee op congè 😂

Gohja, haalde toch betere resultaten dan iedereen (buiten Anderlecht fans) had verwacht en was naar mijn mening toch geen slechte people manager dus ik zie het nog wel goed uitpakken voor Denemarken.
Qua resulaten akkoord, maar het was toch vaak niet om aan te gluren en met een gelukje winnen he.

Qua resulaten akkoord, maar het was toch vaak niet om aan te gluren en met een gelukje winnen he.

Ja volledig mee akkoord hé, maar denk dat bij interland voetbal resultaten net een tikkeltje belangrijker zijn dan bij competitie voetbal en dat het bij heel veel landen (buiten Spanje atm) niet al te mooi is om naar te kijken.

Mannaert potentieel technisch directeur bij de Voetbalbond.

Het eerste goede nieuws in een lange tijd voor de Rode Duivels.

Straks de selectie voor de laatste wedstrijden tegen Italië en Israël.

Veel valt er niet meer te winnen (tenzij een klein mirakel), dus ik hoop dat Tedesco zijn (mogelijk laatste) kans grijpt en met lef gaat spelen tegen Italië.

Het zou goed zijn dat Lukaku terugkeert, maar ik denk dat hij deze ook nog gaat uitzitten (al kan de wedstrijd tegen Italië hem misschien overtuigen?)

Benieuwd of jonge jongens als Godts, Seys, Dams, ... geselecteerd worden. Zou moeten eigenlijk, zeker met het oog op de kwalificatie voor het WK die in maart start. Dan is dit toch nog dé moment om zo'n jongens te brengen, zeker tegen Israël.

Straks de selectie voor de laatste wedstrijden tegen Italië en Israël.

Veel valt er niet meer te winnen (tenzij een klein mirakel), dus ik hoop dat Tedesco zijn (mogelijk laatste) kans grijpt en met lef gaat spelen tegen Italië.

Het zou goed zijn dat Lukaku terugkeert, maar ik denk dat hij deze ook nog gaat uitzitten (al kan de wedstrijd tegen Italië hem misschien overtuigen?)

Benieuwd of jonge jongens als Godts, Seys, Dams, ... geselecteerd worden. Zou moeten eigenlijk, zeker met het oog op de kwalificatie voor het WK die in maart start. Dan is dit toch nog dé moment om zo'n jongens te brengen, zeker tegen Israël.
Ik vind het nog wat te vroeg voor Godts.

Al Dakhil begrijp ik totaal niet. Of is er nergens nog een CV die beschikbaar is?
Hey hey, dit seizoen al 10 minuten gespeeld in de Bundesliga hé! Dat is toch meer dan genoeg om Rode Duivel te zijn?!

Al Dakhil is een vreemde keuze inderdaad...

Dat Lukaku en Lavia er opnieuw bij zijn is wel goed nieuws.

Hey hey, dit seizoen al 10 minuten gespeeld in de Bundesliga hé! Dat is toch meer dan genoeg om Rode Duivel te zijn?!

0' is zelfs goed, dan zijn ze extra fris!

Marktwaarde opkrikken van een in Duitsland spelende Belg. Waar heb ik dat nog gehoord/gezien?
Da's nu de tweede bondscoach op rij die spelers opneemt in z'n selectie om eigenhandig hun marktwaarde op te krikken door ze een cap of wat minuten als international te gunnen. Vreselijk misselijk word ik van zo'n figuren :puke:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan