Kom kom, je staat er ondertussen wel om bekend om alles wat van Neerpede komt te gaan verdedigen he. U goed recht en zelfs mooi als supporter maar soms is kritiek gewoon terecht en niet eens slecht bedoeld.Euhm, Calimero? Waar heb ik het over clubkleuren?
In het begin van zijn carrière werd daar idd heel veel over geklaagd, ook door RSCA supporters als ik het mij goed herinner. Meer dan eens was het ook gewoon terecht want die heeft een hoop flaters begaan. Ook al is het geen cadeau als je moet debuteren in een ploeg zonder ervaring, onder een trainer die ook nog alles moet leren en, zeker toen, enorm naïef speelde.Had het zelfs niet per se over hier, maar gewoon de algemene trend. Die gast heeft al zoveel shot over zich gekregen.
De laatste tijd hoor ik daar quasi enkel nog goeie dingen van dus die lijkt me gewoon goed gegroeid dan?
Zoals ik al zei moet er daar uiteraard rekening mee gehouden worden voor de RD. Stel je voor dat we met 4 verdedigers spelen die op hun natuurlijke positie worden uitgespeeld en dat er in de kern zelfs nog plaats is voor deftige doublures. Tedesco zelf wordt waarschijnlijk al badend in het zweet wakker als hij er aan denkt dat hij geen CV's meer op de back kan zetten