Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit dus. Ik denk niet dat iemand verwacht dat dit België wint van Italië. Maar waar is het grote Tedesco masterplan?
De trainer is 50% van het werk. De spelers de rest.
Straks nog met 2-3 winnen en dan is Tedesco de held! Dit was zijn masterplan. Ervoor zorgen dat de Italianen straks nog met 9 (?) op het veld staan en dan toeslaan.
Anyways ik moet gaan werken ik lees het morgen wel.
Hopelijk graven de Italianen zich niet in de 2e helft en krijgen we nog een leuke 2e helft. Ik vind het wel amusant om te kijken. Tielemans die zich patron toont. Trossard kan zich uitleven. Doku doet altijd zijn ding. Juist CDK vind ik veel te weinig de bal raken. En Openda ook ongelukkig.
Hopelijk graven de Italianen zich niet in de 2e helft en krijgen we nog een leuke 2e helft. Ik vind het wel amusant om te kijken. Tielemans die zich patron toont. Trossard kan zich uitleven. Doku doet altijd zijn ding. Juist CDK vind ik veel te weinig de bal raken. En Openda ook ongelukkig.