De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind eerlijk gezegd Castagne zo fucking overrated dat ik eigenlijk veel liever Meunier zou zien en het is nu niet dat dat een hoogvlieger is

Die is altijd redelijk middelmatig geweest. Speelt nu ook gewoon bij Fulham, dus ja...

Het is dat er op die positie zo weinig competitie is, anders zou die nooit zoveel interlands hebben.

Een degelijke eerste 20 minuten gehad, en daarna is het niveau gewoon nog zwaar onder dat vanop het EK gezakt. Wat een tristesse dit België onder Tedesco.

Met Tedesco wordt het niks , maar dat weten we al. Moeten we nu echt wachten tot na het WK om die naar de uitgang te wijzen ? Nu goed , de gouden generatie is ook gewoon gedaan , we moeten meer grinta kweken.

Die wissels zijn weer om van te blijten he, mannekelief…

Frankrijk moet hun ruwe kwaliteit amper aanboren. Een klein beetje fysiek gebruiken en voor de rest de apathische duivels voorbijwandelen. Je moet amper meters maken als ploeg om ons te overrompelen.

Het is maar de Nations League he, seert mij wat. Goed om Zeno voor de zoveelste keer jeugdfouten te zien maken, Faes zien wijken als een agent die voetgangers laat oversteken. Mangala die erop komt bij een achterstand kon natuurlijk niet ontbreken.

Beetje experimenteren normaliter met jongens als Engels, De Cuyper, CDK en noem maar op.
Belachelijk eigenlijk dat alweer interlandvoetbal is, het is amper begonnen...

2-0 achter en weer van die non-wissels. Doe eens iets gewaagder zeg... CDK, Duranville... Neen de standaard Mangala en Bakayoko

Edit: nu CDK dan toch alle

Tedesco tegen zijn assistent:

“Dat is precies beter om een fysiek sterke speler alleen in de spits te zetten??? Zou iemand dat geheim al hebben ontdekt?”

Het is maar de Nations League he, seert mij wat. Goed om Zeno voor de zoveelste keer jeugdfouten te zien maken, Faes zien wijken als een agent die voetgangers laat oversteken. Mangala die erop komt bij een achterstand kon natuurlijk niet ontbreken.

Beetje experimenteren normaliter met jongens als Engels, De Cuyper, CDK en noem maar op.
Belachelijk eigenlijk dat alweer interlandvoetbal is, het is amper begonnen...
De Cuyper is geblesseerd en Engels geschorst.

Ik krijg het bijna niet gezegd, maar Faes één van onze beste mannen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan