De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan Frankrijk en Italië dat eigenlijk ook doen, tegen Israël spelen in een neutraal stadion en zonder publiek?
Was enkel omdat de stad Brussel had bevestigd dat ze de veiligheid niet konden garanderen voor die match. Dacht ik toch.

Wil dus niet zeggen dat Frankrijk of Italië eenzelfde beslissing zou nemen.

Casteels - Castagne - Theate - Faes - De Cuyper - Onana - Tielemans - De Bruyne - Lukebakio - Openda - Doku.

De verwachte namen. Openda rendeert beter in een tweespitsensysteem, maar staat er hier weer alleen voor. Ik denk dat als je met hem wilt spelen, dat je toch best CDK (of Lukaku) naast hem zet. En in Lukebakio zie ik het niet echt, maar goed.

Hadden ze er dan niet op zijn minst zoals tijdens Corona wat van die fake supportergeluiden laten spelen? Dit is ook maar plat.

Was enkel omdat de stad Brussel had bevestigd dat ze de veiligheid niet konden garanderen voor die match. Dacht ik toch.

Wil dus niet zeggen dat Frankrijk of Italië eenzelfde beslissing zou nemen.

Niet enkel Brussel. ELKE Belgische stad met een UEFA waardig stadion. En daar hebben we er toch een hoop van. Luik, Genk, Antwerpen, Gent, Brugge, Leuven.

Niet enkel Brussel. ELKE Belgische stad met een UEFA waardig stadion. En daar hebben we er toch een hoop van. Luik, Genk, Antwerpen, Gent, Brugge, Leuven.

Luik had ik ondertussen van de commentator ook gehoord. Al de rest wist ik echter niet.
Ik had dat toch gewoon door laten gaan, ofwel moet ons belgenlandje vol terroristen zitten...

Tegengoal wel weer onnozel veel pech. Eerst voorzet net verlengd via De Cuyper, dan afgeweken trap die anders nooit op doel ging.

Ja, ik hoop dat we die pech hebben bij deze matchen dan tegen Frankrijk of Italië. Al zat het er wel aan te komen. Onze defensie voelt soms toch zeer instabiel aan. Iets te veel druk en het is paniek paniek paniek.

Al zou ik het zeer zeker niet beter kunnen.

Tegengoal wel weer onnozel veel pech. Eerst voorzet net verlengd via De Cuyper, dan afgeweken trap die anders nooit op doel ging.

Ja, maar we zijn zelf nauwelijks gevaarlijk ook al hebben we ogenschijnlijk de match continue onder controle. En die paar keer dat Israël dan de controle ontglipt zijn ze meteen gevaarlijk.

Openda is gewoon niet nuttig als je hem op deze manier gebruikt. Onze aanval is veel te steriel en teert compleet op flitsen.

Defensief kan je het steken op gebrek aan echte kwaliteit, daar kan Tedesco niet al te veel aan doen maar offensief met deze spelers zo dof presteren, dan zit er gewoon iets mis in het systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan