Vertonghen is toch nog niet fit?Ik denk
Lukaku
Doku-----Trossard
De Bruyne
Onana-Mangala
De Cuyper -Vertongen-faes-castagne
Casteels
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vertonghen is toch nog niet fit?Ik denk
Lukaku
Doku-----Trossard
De Bruyne
Onana-Mangala
De Cuyper -Vertongen-faes-castagne
Casteels
Volgens Tedesco wedstrijdfit, net zoals Theate. Maar of die effectief gaan starten..Vertonghen is toch nog niet fit?
Kan natuurlijk ook bluf zijn.Volgens Tedesco wedstrijdfit, net zoals Theate. Maar of die effectief gaan starten..

eentje scoren en de nul houden kan dus helpenMja.. we zullen vooral meer moeten scoren dan de tegenstanders![]()
Dat lijkt me altijd de manier om te winnenMja.. we zullen vooral meer moeten scoren dan de tegenstanders![]()

Ik zou die beide nog een wedstrijd rust gunnen. Al is onze verdediging nu wel heel erg broos. Onuitgegeven linie om te starten op een EK.Volgens Tedesco wedstrijdfit, net zoals Theate. Maar of die effectief gaan starten..
Die 3 ploegen hadden gewoon een beter tactisch plan en gewoon 'goesting' om te shotten en een wil om te winnen.De fitste spelers moeten starten en kunnen de klus zeker klaren. Het heeft geen zin om je sterkste elf de wei in te sturen als nog niet iedereen fit is. Het tornooi is nog lang. Blijft toch hallucinant dat we in Qatar niet zijn doorgestoten in een poule met Kroatië, Canada en Marokko.

De fitste spelers moeten starten en kunnen de klus zeker klaren. Het heeft geen zin om je sterkste elf de wei in te sturen als nog niet iedereen fit is. Het tornooi is nog lang. Blijft toch hallucinant dat we in Qatar niet zijn doorgestoten in een poule met Kroatië, Canada en Marokko.
En de flaters van Courtois niet vergeten![]()
Waar zit jij?Zoveel zin in.
Doku, Lukaku en KDB. Heerlijke shirts, zonnetje.
Alleen niet zo sexy tegenstanders in onze groep. Maar wel ideaal om wat dominant uit de hoek te proberen komen.

Eens zien hoe hij ze zal laten spelen. Ik heb wel vertrouwen in het tactisch plan van Tedesco.Carrasco op lb ipv De Cuyper. Man man man.