Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Correct. Lukaku en vrienden staan er niet om bekend om goed te kunnen spelen tegen dubbele gordels.
Uiteraard was dat een meevaller, maar dan kan toch ook gezegd worden van hun 2 goals? Vertonghen mist de bal, anders was het niet eens een kans en die tweede maakt hij waarschijnlijk nooit meer vanop die afstand. Wij waren gewoon de hele match de sterkste. Hazard ook nog eens op de paal bij 0-0 dacht ik.Valt die bal van Vertonghen niet binnen was het boeken toe en 10 jaar dwangarbeid in de Oeral.
We hebben in die knock-outs van de laatste tien jaar misschien 1 keer overtuigend gewonnen en dat was de 4-0 tegen Hongarije. Maar alle andere matchen was het trillen en billen knijpen. Puur omdat we tactisch niet goed stonden. Brazilië kan je een uitzondering noemen, maar daar denk ik dat ook de onderschatting door Brazilië meespeelde en Hazard speelt daar de match van zijn leven.
Wat een belachelijke vragen inderdaad. Ik zou het gewoon afbollen of mijn kat sturen de volgende keer, jawadde zeg![]()
België begint dramatisch aan EK en verliest van Slovakije na twee afgekeurde goals van Lukaku
België is het <a href="https://www.hln.be/ek-voetbal/">EK </a>met een gigantische valse noot begonnen. Ondanks de vele kansen tegen Slovakije kwamen de <a href="https://www.hln.be/dossier/rode-duivels~d3e314015-4ded-4556-a7de-4aad90e8404c">Rode Duivels</a>, die in Frankfurt een slechte eerste en...www.hln.be
Wat een dwaze vragen ook.
Niveau nihil.
Heeft precies grote moeite om z'n mond gesloten te houden met die gigantische (voor)tanden.
Toch proberen om elke match mee te pikken.Blijkbaar zou Witsel toch serieuzer gekwetst zijn dan verwacht en gaan we die dit EK niet zien.
En het lijkt erop dat ook hij niet vervangen zal worden.
Op dit tempo gaan we amper verdedigers overhouden. Hopelijk zijn Theate en Vertonghen snel klaar voor de strijd.

Wanneer De Cuyper op links staat zou ik met Doku rechts en Trossard links spelen, zoals ik eigenlijk altijd heb gezegd.Misschien moet dit topic tijdelijk naar de EK-sub?
Gokje naar opstelling voor morgen? Ik vraag mij of Tedesco op links wel met Doku zal starten, gezien een flank met Doku en De Cuyper toch moeilijker werkt. Doku op rechts en Trossard op links zou een oplossing kunnen zijn, maar ik zie Tedesco ook starten met Carrasco in plaats van Doku.