Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk wel dat die erbij gaat zijn. Zeker met 26 man.Zit Saelemaekers erbij? Moet altijd mee imo.
Thibault De Smet is basisspeler bij Reims, linksback. Bornauw heeft zijn basisplek bij Wolfsburg terug geclaimed. Op de rechtsback is Foket ook een optie, al is die bij Reims de laatste weken zijn basisplek kwijt.Zijn er echt nog veel potentiële nieuwe namen? Dan bedoel ik die ook een meerwaarde kunnen hebben. Een De Cuyper mss, maar voor de rest?

Bornauw is basisspeler bij Wolfsburg. Vraag me niet hoe hij het doet, maar heeft de laatste 6 matchen 90 minuten gespeeld.De Winter is vaste pion bij Genoa centraal in een driemansverdediging.
Iemand zicht op Bornauw? Sardella is sterkhouder bij RSCA maar pak je die mee? Er is ook al Meunier, Castagne op rechtsback.
Als gij die allemaal hebt gevolgd, geloof ik je best daarin. Ik heb letterlijk geen minuut van Reims, Wolfsburg of Werder Bremen gezien, dus kan er niet over oordelen.Thibault De Smet is basisspeler bij Reims, linksback. Bornauw heeft zijn basisplek bij Wolfsburg terug geclaimed. Op de rechtsback is Foket ook een optie, al is die bij Reims de laatste weken zijn basisplek kwijt.
En dan heb je natuurlijk nog Witsel die eigenlijk een no-brainer zou moeten zijn om te polsen of hij nog wil. Misschien kunnen we een driemansdefensie De Winter, Witsel, Bornauw doen, die zijn dat allen gewoon van bij hun club
Op het middenveld heb je Senne Lynen, Sambi Lokonga en Arne Engels die het ook goed doen bij hun clubs, en die puur naar vorm op dit moment betere keuzes zijn dan jongens als Vermeeren en Vranckx.
Op zijn plek wel heel veel concurrentie hé. Op aanvallend vlak hebben we meer spelers in vorm dan we kunnen opstellen ...Zit Saelemaekers erbij? Moet altijd mee imo.
Ik zeg niet dat die goed zijn hé, ik volg die hun matchen niet. Ik stel alleen vast dat ze basisspeler zijn bij hun ploegen. En ik verwacht een wit konijn eerder uit basisspelers bij clubs uit hoger aangeschreven competities dan de JPL.Als gij die allemaal hebt gevolgd, geloof ik je best daarin. Ik heb letterlijk geen minuut van Reims, Wolfsburg of Werder Bremen gezien, dus kan er niet over oordelen.
Lunin beleeft een hoogconjuctuur en zorgt er mee voor dat Real de finale van CL kan spelen.Sorry maar voor sommigen kan Courtois dus echt nooit goed doen hé. Hij heeft gewoon in een interview voor de Spaanse TV gezegd dat hij zich heel goed voelt en mss zelfs in zijn beste vorm ooit zit. Hoezo is hij daardoor een absolute kwal?
Eerlijk, ik zie liever Mertens worden opgeroepen dan Batshuayi. Mertens is op en top prof, goede mentaliteit in groep en zorgt er mee voor dat Galatasaray titelkandidaat nr 1 is (nog drie of vier matchen daar te spelen, maar denk dat ze volgende speeldag kampioen kunnen spelen).Op zijn plek wel heel veel concurrentie hé. Op aanvallend vlak hebben we meer spelers in vorm dan we kunnen opstellen ...
Lukaku, Openda, Doku, De Bruyne, Bakayoko, Trossard zijn no brainers. Een Tielemans is ook in absolute bloedvorm, en speelt eigenlijk op zijn best in een aanvallende rol. Je kan ook niet om CDK heen. Een fitte Carrasco neemt Tedesco volgens mij altijd mee. En dan heb je nog een Batshuayi die ik liever niet mee wil, die geen basisspeler is bij Fener, maar desondanks wel 24 goals op 42 matchen heeft. Ook Dries Mertens die in zijn nazomer nog altijd 9 goals en 18 assists haalt bij Galatasaray en waarvan we weten dat die staat te springen om terug opgeroepen te worden. Lukebakio zou ik verwachten dat die afvalt, gezien die sinds zijn blessure zijn basisplek kwijt is geraakt bij Sevilla. Maar dus heel wat concurrentie voor Saelemaekers ...
Ik zeg niet dat die goed zijn hé, ik volg die hun matchen niet. Ik stel alleen vast dat ze basisspeler zijn bij hun ploegen. En ik verwacht een wit konijn eerder uit basisspelers bij clubs uit hoger aangeschreven competities dan de JPL.
Lunin beleeft een hoogconjuctuur en zorgt er mee voor dat Real de finale van CL kan spelen.
Toevallig is Courtois terug fit om te spelen en is het uitgerekend hij die op Cadiz plots terug in de basis staat, nota bene de match dat Real kampioen kan spelen en dat effectief ook heeft gedaan. Volgende match (CL) keepte dan plots Lunin terug, om dan de volgende thuismatch Courtois terug in de basis te zien, want dat was de eerste thuismatch als kampioen.
Kan zijn dat ik spoken zie, maar ik zie ook de track record van Courtois.
En waarom zou iemand hem niet te grootste kwal en tegelijkertijd de beste keeper ter wereld kunnen vinden?Ge hebt met Ancelotti een van de beste coaches van de wereld en geroemd door man en muis owv zijn people skills. Die heeft in elk topland prijzen gehaald en blijft het maar doen. Eender hoe ge het ook draait of keert. Die gast weet wat die doet. Iedereen is zo in de hetze tegen Courtois op aan het gaan dat mensen vergeten HOE goed die gast is. Een coach die hem opstelt doet dat omdat die weet welke return dat geeft.
Dus ja, zijn track record is vooral "één van de besten ooit zijn" en "prijzen pakken".
Bovendien is Courtois idd niet mr. Sympathico, maar nergens is hij een kleedkamer-verziekend element genoemd of geweest totdat Tedesco zijn machtsspelletje begon. Courtois heeft altijd issues gehad met supporters. Niet meer, niet minder. Want ook medespelers weten wat die gast bijbrengt en menselijk gezien kunnen we het allemaal beklagen, maar uiteindelijk is dat wat telt in "the big business of football".
En waarom zou iemand hem niet te grootste kwal en tegelijkertijd de beste keeper ter wereld kunnen vinden?
Als ik in mijn omgeving kijk, zou die zeer hoog staan. Maar als ik "wereldvedetten" in dat lijstje moet zetten, kan ik u er wel een pak grotere vinden 
Dat was ik niet heDat is nergens het punt. Het gaat over je opmerking/insinuatie ivm Courtois die nu mag spelen ipv Lunin.
Nu, los daarvan hebt ge wel een zeer beperkte wereldvisie als ge Courtois effectief een van de grootste kwallen ter wereld zou vindenAls ik in mijn omgeving kijk, zou die zeer hoog staan. Maar als ik "wereldvedetten" in dat lijstje moet zetten, kan ik u er wel een pak grotere vinden
![]()
. Ik had de opmerking over zijn afzegging gemaakt.
.Als je stelt dat collega Rode Duivels die bij degradanten spelen geen plaats hebben in de selectie, bevordert nu niet echt de sfeer in de kleedkamerGe hebt met Ancelotti een van de beste coaches van de wereld en geroemd door man en muis owv zijn people skills. Die heeft in elk topland prijzen gehaald en blijft het maar doen. Eender hoe ge het ook draait of keert. Die gast weet wat die doet. Iedereen is zo in de hetze tegen Courtois op aan het gaan dat mensen vergeten HOE goed die gast is. Een coach die hem opstelt doet dat omdat die weet welke return dat geeft.
Dus ja, zijn track record is vooral "één van de besten ooit zijn" en "prijzen pakken".
Bovendien is Courtois idd niet mr. Sympathico, maar nergens is hij een kleedkamer-verziekend element genoemd of geweest totdat Tedesco zijn machtsspelletje begon. Courtois heeft altijd issues gehad met supporters. Niet meer, niet minder. Want ook medespelers weten wat die gast bijbrengt en menselijk gezien kunnen we het allemaal beklagen, maar uiteindelijk is dat wat telt in "the big business of football".
Ik ook hoor. Probleem met Batshuayi blijft dat die buiten zijn goals nougabollen bijdraagt aan het spel, waardoor het altijd een risico is om hem op te stellen. Ons systeem rekent ook nog altijd op een spits die een bal kan bijhouden, kaatsen en de vleugelaanvallers in stelling kan brengen, wat minder onder Tedesco dan onder Martinez, maar toch. En dat is een rol die Batshuayi helemaal niet kan. Het probleem is dat we geen enkele speler hebben met een gelijkaardig profiel als Lukaku, die wel ideaal is in die rol.Eerlijk, ik zie liever Mertens worden opgeroepen dan Batshuayi. Mertens is op en top prof, goede mentaliteit in groep en zorgt er mee voor dat Galatasaray titelkandidaat nr 1 is (nog drie of vier matchen daar te spelen, maar denk dat ze volgende speeldag kampioen kunnen spelen).
Benteke is in de MLS het scoren nog niet verleerd, maar het beeld van hem klaar te zien staan aan de middellijn om in minuut 90+6 in te vallen bij 2-1 achter staat op mijn netvlies gebrand.Ik ook hoor. Probleem met Batshuayi blijft dat die buiten zijn goals nougabollen bijdraagt aan het spel, waardoor het altijd een risico is om hem op te stellen. Ons systeem rekent ook nog altijd op een spits die een bal kan bijhouden, kaatsen en de vleugelaanvallers in stelling kan brengen, wat minder onder Tedesco dan onder Martinez, maar toch. En dat is een rol die Batshuayi helemaal niet kan. Het probleem is dat we geen enkele speler hebben met een gelijkaardig profiel als Lukaku, die wel ideaal is in die rol.
En over Courtois: ik blijf er bij, die moet gewoon mee.
Het was zo afgesproken dat Courtois de wedstrijden rond het tweeluik tegen Bayern ging keepen en Lunin het tweeluik zelf. Real was/is toch (zo goed als) kampioen dus dat Courtois in de competitie ging keepen was toch zonder risico en louter om te kijken hoe zijn niveau is. En ik kan u garanderen: dat is direct zeer hoog. Tegen Cadiz een formidabele save en gisteren ook een aantal uitstekende saves. Tegen Granada dan weer weinig werk gehad.Lunin beleeft een hoogconjuctuur en zorgt er mee voor dat Real de finale van CL kan spelen.
Toevallig is Courtois terug fit om te spelen en is het uitgerekend hij die op Cadiz plots terug in de basis staat, nota bene de match dat Real kampioen kan spelen en dat effectief ook heeft gedaan. Volgende match (CL) keepte dan plots Lunin terug, om dan de volgende thuismatch Courtois terug in de basis te zien, want dat was de eerste thuismatch als kampioen.
Lunin beleeft een hoogconjuctuur en zorgt er mee voor dat Real de finale van CL kan spelen.
Als je stelt dat collega Rode Duivels die bij degradanten spelen geen plaats hebben in de selectie, bevordert nu niet echt de sfeer in de kleedkamer