Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben hem gvd, nog voor hij ook maar iets bewezen heeft, al een nieuw contract gegeven...Ik zou als RBFA toch ook eens een duchtig woordje praten met Tedesco eerlijk gezegd. Allez, ge moogt vertrouwen hebben in uw bondscoach, maar er zijn grenzen, niet?
bij JCVD zou die kerel voor een tijdje tegen de grond gegaan zijn.Roundhouse kick waar JCvD niets op aan te merken heeft.

Ik dacht aan mega mindy op pensioen...Die vrouw moet de Milanese Nachtegaal voorstellen ofwa?![]()
Ik dacht aan mega mindy op pensioen...

Voor als er gevochten moet worden he.Dat worden weer vriendschappelijke wedstrijden om te vergeten dus...
Tegelijk vraag ik me af wat we met Batshuayi van zin zijn
Openda is nr. 2 voor de spits hopelijk? Of beter nog: Openda samen met Trossard. Maar ik zie dus niet in welk scenario we Batsman nog gaan inzetten.
Mooi dat De Winter mag beginnen.Over een dik uur de oefenmatch tegen Ierland. Opstelling: Sels, Faes, De Winter, Deman, Castagne, Tielemans, Vranckx, Vermeeren, Bakayoko, Openda, Trossard.
Ja, mixed feelings hier wel. Fijn dat hij veel namen uitprobeert, maar dit is bijna een volledig andere ploeg. 6 andere namen ten opzichte van de laatste match. Daardoor wordt het heel moeilijk om spelers individueel te beoordelen. En het begint toch wel tijd te worden om wat automatismen in de ploeg te krijgen ook.Mooi dat De Winter mag beginnen.