De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een interview :crazy:

"Laat me eerst duidelijk stellen dat het niks met die aanvoerdersband te maken had." => vervolgens vloeien er alinea's over dat hij het niet vind kunnen dat hij geen aanvoerder werd.

Ook die quote van de degradanten ontkennen om het dan weer half toe te geven...

Die man is van het padje hoor.

Wat een interview :crazy:

"Laat me eerst duidelijk stellen dat het niks met die aanvoerdersband te maken had." => vervolgens vloeien er alinea's over dat hij het niet vind kunnen dat hij geen aanvoerder werd.

Ook die quote van de degradanten ontkennen om het dan weer half toe te geven...

Die man is van het padje hoor.
Was ik ook aan het denken. Vreselijk interview van zijn kant, zoals verwacht. Te hoog in zijne bol, maar dat wisten we wel.

Wie het wilt lezen:

het gaat erover dat tijdens de match tegen Oostenrijk gehuldigd werd voor 100 matchen gespeeld te hebben, en dat Lukaku dan kapitein zou zijn, en hijzelf pas op woensdag tegen Estland. Vond hij te weinig respect naar hem toe.

Maar het gaat dus niet over die band, "het ging veel dieper dan dat".

Dat hij zelfs denkt dat hij zijn gram haalt met dit interview zegt al alles. "Ik zeg wel even sorry en dan staan ze aan mijn kant" denkt hij nog.

Dan doet Courtois eens eerlijk zijn verhaal is het nog niet goed voor sommigen precies. :crazy:

Niet dat ik Courtois volledig wil goed praten of zo want hij heeft zelf ook natuurlijk boter op het hoofd, maar ik concludeer hier toch uit dat Tedesco weinig ervaring heeft met het omgaan met grote(re) namen. Als je een hele week niet praat met Courtois en pas vlak voor de wedstrijd bekend maakt dat Lukaku eerst kapitein is en dan pas Courtois, dan begrijp ik wel dat Courtois zich in zijn gat gebeten voelt hoor. Communiceer zoiets gewoon in het begin van de week? Los van het feit in welke volgorde ze kapitein gaan zijn uiteindelijk.

Net heel het interview bekeken, hier wordt toch ook weer een stukje overdreven. Courtois heeft een groot ego, no shit... Zowat alle topvoetballers van wereldniveau hebben dat. En die willen zich allemaal "gewaardeerd" voelen. Ik vind dat heel kapiteinsgedoe wat flauw en Courtois heeft slecht gereageerd in eerste instantie, maar Tedesco is er ook echt dramatisch mee omgegaan. Het lijkt me dat Courtois ondertussen ook vooral nog boos is op Tedesco (en enkele spelers?) omwille van het lekken van wat er in privé gesprekken gezegd is geweest, en dat is imo wel terecht. Dat doe je niet.

Ik geloof er geen snars van dat hij het EK laat passeren omdat hij 'maar 80%' zou zijn. Zonder de kapiteinsbandkwestie zou die toch wel kandideren, ook al is hij maar 80%?

Dan doet Courtois eens eerlijk zijn verhaal is het nog niet goed voor sommigen precies. :crazy:

Niet dat ik Courtois volledig wil goed praten of zo want hij heeft zelf ook natuurlijk boter op het hoofd, maar ik concludeer hier toch uit dat Tedesco weinig ervaring heeft met het omgaan met grote(re) namen. Als je een hele week niet praat met Courtois en pas vlak voor de wedstrijd bekend maakt dat Lukaku eerst kapitein is en dan pas Courtois, dan begrijp ik wel dat Courtois zich in zijn gat gebeten voelt hoor. Communiceer zoiets gewoon in het begin van de week? Los van het feit in welke volgorde ze kapitein gaan zijn uiteindelijk.
Kom op Pinkman, wat een absolute kleuter is Courtois. En het is zeker goed dat hij zijn kant van het verhaal deelt, maar de inhoud is gewoon lachwekkend.

Het botert gewoon totaal niet tussen Tedesco en Courtois, zoveel is duidelijk. Op zich is dat toch de fout van Tedesco denk ik dan (= verkeerd omgaan met topspelers en hun ego). Misschien slecht ingeschat hoeveel aandacht Courtois wilt krijgen :unsure:

Maar bon, zoals ik al geschreven had: goed dat er nu al duidelijkheid is.

Dat hij zelfs denkt dat hij zijn gram haalt met dit interview zegt al alles. "Ik zeg wel even sorry en dan staan ze aan mijn kant" denkt hij nog.
Ik denk gewoon dat dit effectief zo gaat zijn voor de gemiddelde voetbalfan?

Beyondgaming is inderdaad "intelligenter" dan dat. Maar Jan Modaal van op het straat? :support:
Die kiezen toch echt wel de kant van Courtois denk ik. (ik kan mis zijn maar die indruk krijg ik dus wel).

En zo ja? Dan is het 'job done' voor Courtois.

Man gelooft zijn eigen leugens ondertussen. Geef gewoon toe dat ge met uw vrienden uw vrijgezellen wou vieren en uw trouw wou voorbereiden met uw vrouw. (Zijn houding als hij erover praat in da filmke op sporza tussen minuut 2:55 tot 3:00 zegt alles)

Zuiver sportief een enorm gemis natuurlijk maar voor de kleedkamer wel een zegen, denk ik. Uit dat interview zie ik alleen maar verdere bevestiging dat de fout niet bij Tedesco ligt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan