bap
Well-known member
Oefenmatch. Maar ok, dat geef ik 'm dan nog dat ie 1 goeie match na 2 jaar achteruitgang heeft gepresteerd bij het nationale team.Speelde woensdag nochtans een goeie match …
Die niemand helaas heeft gezien.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oefenmatch. Maar ok, dat geef ik 'm dan nog dat ie 1 goeie match na 2 jaar achteruitgang heeft gepresteerd bij het nationale team.Speelde woensdag nochtans een goeie match …
Die niemand helaas heeft gezien.![]()
Een journalist van het nieuwsblad tweete in september nog dat hij gewoon hype is.Ok, Lukaku heeft zijn deel criticasters, maar wie heeft kritiek op Doku dan?

Lukaku is gewoon een egoïstist, gaat nu ook speciaal buitenspel staan zodat de goal van een ander niet telt!Doku - Big Rom. Voor zo een gasten kijk ik voetbal.
Toch op beiden onbegrijpelijke kritiek van sommige “voetbalkenners”.

De voorbije jaren toch veel commentaar gekregen dat hij vaak met de kop in de grond dribbelde, slechte voorzetten gaf en weinig tot geen statistieken had. Dat is nu wel anders natuurlijk.
Een journalist van het nieuwsblad tweete in september nog dat hij gewoon hype is.
En denk dat de man die hier ooit het verschil niet zag tussen Doku en Amuzu ook nog steeds niet overtuigd is.![]()
Je bedoelt 4 stuks.Proberen nog een 2e te prikken voor de rust

Soit, deze aanval kan elke ploeg pijn doen, dat is duidelijk.
Die gele kaart had niet gemoeten , maar soit das bijzaakJa bij Doku is er idd nog kritiek alsof hij nog door de mand gaat vallen binnenkort. Maar slaat nergens op, hij zit bij 1 vd beste clubs ter wereld en hij komt vlot aan spelen toe. Op zijn 21e...
Op Vranckx is voorlopig wel echt niks op te merken trouwens.
ja hopelijk, want met deze verdediging kunnen we geen prijzen pakken.En wat een weelde op ons middenveld.
Hopelijk zetten een paar verdedigers de stap de komende jaren, waaronder een Debast en De Winter bv, en dan hebben we echt weer een prachtige ploeg.
VTM 2Waar is de kritiek tijdens half time ? Ik krijg hier ineens nieuws voor mijn kiezen...
Merci.VTM 2
Echt vervelend dat ze dat niet duidelijker aangavenMerci.
grmbl grmbl. (was aan het streamen via vtm live...).
Toch niet zo heel vreemd? Vermeeren zal nog wel ipv Trossard komen zeker?Wat een vreemde wissels zeg. Laat Lukaku gewoon staan (tenzij hij natuurlijk zelf gevraagd heeft om binnen te blijven) en breng toch gewoon Vermeeren in plaats van Tielemans.
Was wel in beeld, maar ipv dat ze dat net voor de rust paar keer ook echt zeggen...Echt vervelend dat ze dat niet duidelijker aangaven
Same here was ook aan het streamen