De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doku en Bakayoko zijn allebei wel echt talenten waar we de komende 10 jaar op kunnen rekenen.

Vraag me wel af: ze hebben allebei een goeie voorzet in de benen, Doku met rechts (en die staat op links nu) en Bakayoko met links (en die staat op rechts nu). Dus die moeten altijd naar binnen kappen om voor te zetten.

Maar bon, ze kunnen ook allebei de actie maken en zelf trappen natuurlijk (en Doku kan met links ook wel voorzetten - Bakayoko weet ik niet goed)

Tielemans kan dan wel in een stijgende lijn zitten bij zijn club, maar wat die de laatste jaren bij de Duivels heeft vertoond, was gewoon oer en oerslecht.

De Azeri's zijn ontstellend zwak, maar Vranckx schuwt hier zijn verantwoordelijkheid niet en zet hier gewoon mee de lijnen uit. Heb ik Youri toch al lang niet meer zien doen. Zonde dat Vranckx weinig aan spelen komt bij Wolfsburg, want zit toch wat talent in. Als KV-supp had ik nooit kunnen denken dat ie bij de Duivels kon geraken.

Tielemans kan dan wel in een stijgende lijn zitten bij zijn club, maar wat die de laatste jaren bij de Duivels heeft vertoond, was gewoon oer en oerslecht.

De Azeri's zijn ontstellend zwak, maar Vranckx schuwt hier zijn verantwoordelijkheid niet en zet hier gewoon mee de lijnen uit. Heb ik Youri toch al lang niet meer zien doen. Zonde dat Vranckx weinig aan spelen komt bij Wolfsburg, want zit toch wat talent in. Als KV-supp had ik nooit kunnen denken dat ie bij de Duivels kon geraken.
Speelde woensdag nochtans een goeie match … :shy:

Die niemand helaas heeft gezien. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan