De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar lopen geen 100en militaire rond hè 😊

Dreigingsniveau 4 intussen in Brussel.
Heb je geen 100’en voor nodig hoor.

Denken jullie na dit verhaal serieus dat die spelers lekker moeten doorballen en dat we over een uurtje iedereen naar buiten sturen?

Komaan vrienden. Terroristen hebben net een aanslag gepleegd en targetten blijkbaar Zweedse supporters. Onze landen zijn net aangevallen he.

Zweden willen niet meer, en begrijpelijk.
Een bewuste aanslag tegen Zweedse staatsburgers. Dan kan als Zweed zijnde voetbal je toch gestolen worden?
Die spelers hebben ook familie, vrienden en entourage in dat stadion zitten hè.
Dan wilt ge daarbij zijn en veilig zijn en niemeer shotten

Verder spelen had de politie kans gegeven om alles veiliger te laten verlopen, nu is het nog meer rushen om alles goed te krijgen. Ik snap de Zweedse spelers maar imo niet de beste beslissing (praktisch gezien). Als supporter, zeker als Zweedse supporter, zou ik nu ook niet naar buiten willen.

Ook nie echt een tackle hè, maar wel een zeer onhandige situatie met zwaar contact.

Die bal in zijn edele delen kan niemand niks aan doen hè?
Mogen toch wel eens n keertje wat tegenwind geven ipv alles met een roze bril te zien wat hij doet.

Maar... ik .... zit toch niet met een roze bril hem te bekijken???? Ik uit mijn medeleven omdat hij hard aangepakt wordt.

Ik kom amper uit mijn woorden, ik ben zo mogelijk nog meer verward nu.

Verder spelen had de politie kans gegeven om alles veiliger te laten verlopen, nu is het nog meer rushen om alles goed te krijgen. Ik snap de Zweedse spelers maar imo niet de beste beslissing. Als supporter, zeker als Zweedse supporter, zou ik nu ook niet naar buiten willen.
Iedereen heeft daar een smartphone. 99% van die fans in dat stadium heeft het nieuws ondertussen al gehoord hoor. Zoiets gaat erg snel rond.

Iedereen heeft daar een smartphone. 99% van die fans in dat stadium heeft het nieuws ondertussen al gehoord hoor. Zoiets gaat erg snel rond.
Ja maar dat veranderd niets aan de situatie? Anders hadden ze nog 45 min iets te zien, nu gaan ze nog uren in de koud zitten en rumoeriger worden.

Verder spelen had de politie kans gegeven om alles veiliger te laten verlopen, nu is het nog meer rushen om alles goed te krijgen. Ik snap de Zweedse spelers maar imo niet de beste beslissing (praktisch gezien). Als supporter, zeker als Zweedse supporter, zou ik nu ook niet naar buiten willen.
Je moet de mensen niet naar buiten sturen he. Je kan de ontruiming voorbereiden en voorbereiden wanneer mogelijk. Maar je moet als speler ook niet als hofnar gaan dansen gewoon om de mensen kalm te houden.

😭 Vreselijk toch weer. Uiteraard terecht dat ze niet meer spelen. Precies of je kan je nog concentreren als je zoiets hoort. Precies of iemand nog zin heeft in voetbal.

Is dat nu eigenlijk forfait? Of opnieuw spelen?

Een serieuze bijzaak op dit moment natuurlijk, maar vraag het mij efkes af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan