Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Metrostations rond het stadion worden ontruimd.Ik zou dat stadion traagjes en begeleid ontruimen eerlijk gezegd. Het feit dat ze die kerel nog niet hebben gevonden…
Moest het iemand anders zijn zouden we zeggen "zijn handelingssnelheid is te traag op dit moment" of "een goeie voetballer speelt zich uit het duel"![]()
Heizel afsluiten voorlopig, niemand in of uit, tot ze gevonden zijn.Metrostations rond het stadion worden ontruimd.
Mensen dan de straat opsturen?
Omdat dat een ex-clubspeler is, toch duidelijk. Maar ho maar iemand iets zegt over Tielemans of Lukaku hoor.Vreemde opmerking. CDK kreeg een vuile tackle op de enkel te verwerken en een harde bal in de edele delen. Waarom jij soms van die kromme vergelijkingen wil maken, ik snap het niet.
Daar lopen hoeveel man met een oranje vestje (stewards)? en de dader had een oranje jas aan.En Gilles weet van niks, toch ook geen verrassing
Wel fucked up als die mannen verkleed zouden zijn als Belgische supporters zoals ze nu zeggen (onbevestigde info)
‘Begeleid’ as in: bussen inzetten en militairen die een perimeter instellen en beveiligen om de supporters op te pikken. Elke bus begeleiden. Al duurt het tot 3u.Metrostations rond het stadion worden ontruimd.
Mensen dan de straat opsturen?
Ook nie echt een tackle hè, maar wel een zeer onhandige situatie met zwaar contact.Vreemde opmerking. CDK kreeg een vuile tackle op de enkel te verwerken en een harde bal in de edele delen. Waarom jij soms van die kromme vergelijkingen wil maken, ik snap het niet.
Daar lopen geen 100en militaire rond hè‘Begeleid’ as in: bussen inzetten en militairen die een perimeter instellen en beveiligen om de supporters op te pikken. Elke bus begeleiden. Al duurt het tot 3u.
Zweden weigeren verder te shotten, begrijpelijk.Match wordt gestaakt blijkbaar