De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondertussen staat het Portugal van Bobby Martinez met 0-5 voor aan de rust tegen Bosnië. :unsure:
Bobby is een goeie peoplemanager. Ronaldo is zijn vriendin. (bij wijze van spreke).
Dus ik ben niet verbaasd dat Portugal momenteel helemaal bovenaan staat in hun groep. Zijn zwakte is dat als het wat minder gaat hij niet durft te veranderen en knopen doorhakken.

Wat een figuur. Bij deze actie staat die ook gewoon in niemandsland, zucht.

Mja, Bosnië staat zelfs onder Luxemburg in het klassement... Is niet meer de ploeg die het ooit geweest is.
Klopt zeker, maar de run van Portugal is toch stevig te noemen. De tegenstanders zijn zeker niet navenant, maar Portugal heeft in het verleden toch al vaak genoeg liggen sukkelen in de kwali's. Ik ben benieuwd naar hun EK. Wat mij betreft toch topfavoriet numero uno op dit moment hoor.

Klopt zeker, maar de run van Portugal is toch stevig te noemen. De tegenstanders zijn zeker niet navenant, maar Portugal heeft in het verleden toch al vaak genoeg liggen sukkelen in de kwali's. Ik ben benieuwd naar hun EK. Wat mij betreft toch topfavoriet numero uno op dit moment hoor.
Amai... als Bobby dan tóch een groot tornooi weet te winnen... 'k vind het nu al een vieze gedachte.

En Gilles weet van niks, toch ook geen verrassing :unsure:

Wel fucked up als die mannen verkleed zouden zijn als Belgische supporters zoals ze nu zeggen (onbevestigde info)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan