De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oostenrijk dat wint met 0-1 tegen Azerb .. dmv een penalty en maar liefst 6 gele kaarten in de laatste 10 minuten.
Dat was precies ook gene vette daar.

Hij probeert nieuwe spelers uit dat is toch positief? En andere systemen
Klopt, en daarin kan ik hem alleen maar toejuichen.
We weten allemaal dat Martinez nu nog altijd met Dries Mertens zou komen aandraven dus op zich is het idd een verbetering.
Tielemans zijn kwaliteiten kunnen toch niet allemaal weg zijn?
Eerlijk gezegd weet ik het niet...
In elk geval worden de kwaliteiten die hij vroeger had in deze opstelling voor geen meter benut. Tielemans is, voor zover ik me herinner, nooit de kilometervreter geweest die alle gaten toeliep en elke steek opraapte. Hij is altijd meer aanvallend ingesteld geweest dus imo staat hij gewoon fout opgesteld. Of hij aanvallend nog iets zou kunnen bijbrengen ga ik in het midden laten.

Dit mag nu toch écht wel de laatste kans voor Tielemans worden hoor. Krijgt hier een serieus voorrecht om te mogen starten. Als hij nu thuis tegen Zweden erin slaagt een abominabele wedstrijd te spelen, dan mag hij van mij gewoon uit de selectie verdwijnen.

Eigenlijk is dit voor hem toch een onverwacht mooie kans om nog punten te scoren.

Na lijden onder Leekens, Wilmots en Martinez… Na noodgedwongen beunhazen in de selectie te zien genre Ciman, versleten Witsel, dode Eden, uitgeknepen Dries en Van Buyten (behalve WK 2014, wat een baas toen)…

Hebben we nu toch weer zo een schlemiel die niet kan zien wat heel de wereld ziet. Ik begin stilaan te hopen op een donderend verlies. Tielemans heeft ons al zo veel tegengoals opgeleverd… Dat kan echt niet meer. Zijn oude ploeg was hem beu, zijn nieuwe ploeg moet hem niet meer, de helft van zijn laatste 10 potten geeft hij een goal weg, …

't Is echt triestig om te zien hoe we coach na coach gewoon iemand krijgen die niet het beste uit deze kern kan halen wegens absoluut bizarre en onbegrijpelijke selectiepolitiek.

Jongens het is natuurlijk ook omdat al onze beste middenvelders niet mogen of kunnen mee doen vanavond.

Voor de enige andere opties, Vermeeren en Keita, is het de allereerste keer dat ze opgeroepen worden. Dan verwacht je geen basisplaats.

M.a.w. ik begrijp de keuze van Tedesco voor vanavond wel. Los daarvan is Tielemans uiteraard problematisch aan het worden.

Nog niet bevestigd als het waar is, maar je zou maar eens gewoon naar je land komen kijken...

Sowieso erg, wie het ook is, daar niet van.

Als Tielemans hier een wereldpartij speelt en we winnen met 3 of 4-0 neem ik mijn woorden terug, maar mannekes wat een schijtopstelling zeg.

De enige linie waar hij zou moeten wisselen/experimenteren die voor zowat iedereen duidelijk de zwakste is in de ploeg, laat hij gewoon staan.

Sebiet weer een topgeneratie verprutst door een blinde bondscoach.

Lukaku moet die bal daar afgeven ipv zich tussen 3 vast te draaien. Is het iemand anders staat hij weer te zwaaien gelijk een windmolen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan