Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn het ni gewoon zonder kdb en met maar 4 middenvelders... Die raketten naar romelu zijn ondankbaar. Maar openda toch ook ni goe bezigWat een zwak niveau zeg. Gelukkig is Doku nog op de afspraak.
Oostenrijk is minstens de evenknie. Wij hebben die explosieve snelheid vooraan en daarmee maken wij voorlopig het verschilIk schakel net pas in en zie 0-1 voor Belgie met veel balbezit de afgelopen 2 minuten en een heel bedrijvige Doku, maar toch statistieken die massaal in het voordeel van Oostenrijk spreken?
Openda vervangen door Vermeeren kan ook. Mannetje meer dieper op het middenveld kan ook werken.Met Openda in die rol zijn we niets. Voetballend gewoon te zwak. Je moet hem diep kunnen sturen. Voorlopig is het kiezen tussen Romelu en Openda en dan zet je die eerste daar. Vervangen met CDK zodat je een schakel hebt tussen middenveld en diepste spits.
Mangala vervangen voor Vermeeren zodat je de tweede gele kaart vermijd.
Openda en Lukaku zijn hier gewoon slachtoffer van een systeem dat niet pakt op dit moment. Mooi dat Tesesco probeert, maar nu moet hij tonen dat hij ook in de match kan ingrijpen. Enige reden dat we voor staan is dankzij een individuele flits.Lukaku ook niets anders gedaan dan wijzen waar de rest moest lopen. 0,0 druk zelf gezet. Teleurstellend
Dat is in 95% van zijn matchen zoLukaku ook niets anders gedaan dan wijzen waar de rest moest lopen. 0,0 druk zelf gezet. Teleurstellend
idd dat zou ik ook proberen. Vermeeren op de 10 ipv OpendaOpenda vervangen door Vermeeren kan ook. Mannetje meer dieper op het middenveld kan ook werken.
Ik zie Keita eerder voor Mangala komen dan Vermeeren, Tedesco zijn eerdere opmerkingen in gedachten.
Awel ja, probleem is nu dat zowel Onana als Mangala op geel staan. En zowel Vermeeren als Keita brengen zie ik hem ook niet doen.idd dat zou ik ook proberen. Vermeeren op de 10 ipv Openda
Ik zou Vermeeren brengen ipv Mangala omdat die ook een bal diep kan geven. Fysieke kracht hebben we genoeg. Maar we moeten er korter op zitten want defensief zweven die twee Oostenrijkers vlotjes tussen onze aanval en verdediging. Dat is een mentaliteitsverandering die nodig is vooral. En kort er op zitten kan elke middenvelder in de selectie.Openda vervangen door Vermeeren kan ook. Mannetje meer dieper op het middenveld kan ook werken.
Ik zie Keita eerder voor Mangala komen dan Vermeeren, Tedesco zijn eerdere opmerkingen in gedachten.
Akkoord, maar we staan voor aan de rust. Dus snap dat hij wil zien hoe ze uit de kleedkamer komen na wat bijsturingen.Ik zou Vermeeren brengen ipv Mangala omdat die ook een bal diep kan geven. Fysieke kracht hebben we genoeg. Maar we moeten er korter op zitten want defensief zweven die twee Oostenrijkers vlotjes tussen onze aanval en verdediging. Dat is een mentaliteitsverandering die nodig is vooral. En kort er op zitten kan elke middenvelder in de selectie.
Met Vermeeren krijg je die bal sneller weg en met CDK ipv Openda heb je een optie dichterbij die kan dribbelen én passen vanuit de pocket tussen aanval en middenveld. Dat neemt ook druk weg van ons en dan komt Onana ook beter tot zijn recht. CDK zou samen met Openda ook wel kunnen lukken maar goed, Lukaku is nu eenmaal de patron en effectief de beste.
Ik zou ook twijfelen om Faes te vervangen met Debast. Je kraakt zijn zelfvertrouwen mogelijks maar hij is niet goed, punt.