Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrasco krijgt veel kritiek, maar onderschat niet die werklust en ijver in de aanval. Waar wij veel spelers hebben die wel eens passief durven worden blijft die wel gaan.Doku gaf aan liefst links te spelen, daar heb je ook nog Carrasco en Trossard. Vullen die rol alle 3 wat anders in, maar uiteindelijk zijn dat alle 3 wingers die naar binnen snijden, dus qua systeem moet je niet echt iets aanpassen. Van Carrasco hoop ik wel dat we hemniet te veel meer gaan zien.
Moest Trossard fit zijn, zou ik op dit moment wel kiezen om hem links te zetten en Doku rechts. Voor vanavond hoop ik Doku en Bakayoko op de flanken te zien.
Als hij zijn dag heeft ja. Maar heeft ook van die matchen waar hij de nonchalance zelve is.Carrasco krijgt veel kritiek, maar onderschat niet die werklust en ijver in de aanval. Waar wij veel spelers hebben die wel eens passief durven worden blijft die wel gaan.
Ik zie dat een beetje als een oefening in balans. Jong geweld allemaal goed en wel, maar daar ontbreekt vaak nog wat temporiseren en doelgerichtheid soms. En pure work rate. Carrasco zit nog net op de wip in termen van relatieve kwaliteit/leeftijd. Plus als zijn profiel op links staat heb je genoeg opties aan de andere kant om explosieve jeugd te zetten en je hebt vreselijk veel wisselopties.Als hij zijn dag heeft ja. Maar heeft ook van die matchen waar hij de nonchalance zelve is.
We hebben voldoende opties op de flanken, ik prefereer dan de nieuwe lichting zoveel mogelijk op elkaar en het team te laten inspelen, dan te blijven rekenen op een oudere speler die zich laat uitbollen in de woestijn.
Welke alternatieven zijn er dan voor bvb Castagna?Ik zie dat een beetje als een oefening in balans. Jong geweld allemaal goed en wel, maar daar ontbreekt vaak nog wat temporiseren en doelgerichtheid soms. En pure work rate. Carrasco zit nog net op de wip in termen van relatieve kwaliteit/leeftijd. Plus als zijn profiel op links staat heb je genoeg opties aan de andere kant om explosieve jeugd te zetten en je hebt vreselijk veel wisselopties.
Ik zou de komende matchen snel wisselen als iemand niet rendeert. Niemand behalve Lukaku, Theate en Vertonghen kunnen al te zeker zijn en op hun lauweren rusten. En je moet kansen uitdelen.
Siquet in eerste instantie en Meunier als die er weer bovenop komt. Maar dat laatste verwacht ik niet.Welke alternatieven zijn er dan voor bvb Castagna?
Zeno op rechtsachter lijk me nu ook niet meteen zijn positie. Siquet zal toch nog veel boterhammetjes moeten eten vooraleer hij op RD niveau zit.Siquet in eerste instantie en Meunier als die er weer bovenop komt. Maar dat laatste verwacht ik niet.
Voor dit tweeluik moet je het echter met Debast doen. Maar Castagne zou ik gewoon niet wisselen, tenzij je Zeno ritme wilt geven met de selectie.
Dag en nacht verschil iddCDK mag ook zijn kans krijgen is herboren bij zijn nieuwe club.
Zolang hij op niveau is, is dat ok. Maar Carrasco is een winger, geen 10.Als Carrasco start dan neemt hij hem ook mee naar het EK