JorisBlack
Well-known member
Ja lap, subiet hebben we echt die 4e doelman nog nodig. Glazen bol van Tedesco 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Spijtig, dan zou hij eindelijk gerechtigheid kunnen krijgen voor die ene (en enige) cap die 'm is afgenomen.Sammy is al gestopt helaas
Senne Lynen speelt ook in Bremen & die is niet opgeroepen. Is ook geen sprake van. Als hij echt die Duitse focus had, dan had hij Lynen toch ook opgeroepen. Ik denk dat je hier toch overdrijft. Trouwens, Bremen staat 14de met evenveel punten als Gladbach & Union Berlin.Trouwens, dat argument over de kwaliteit van de Belgische competitie. Hij roept nu Deman op. Die speelde tot vorig jaar toch ook maar gewoon in Belgie? Bij een middenmotor dan nog, heeft die op die 1,5 maand zoveel progressie gemaakt dan? En speelt nu bij een ploeg die elk jaar tegen degradatie vecht in Duitsland. Dan is een ploeg die voor de titel strijdt in Belgie en elk jaar Europees speelt, toch een mooiere adelbrief.
Nee, die is echt enkel maar opgeroepen omdat die in Duitsland speelt.
Eerst hadden we Martinez met zijn Neerpede-fixatie, nu hebben we er eentje met een Duitsland-fixatie. Tweede bondscoach op rij die letterlijk zegt dat spelers in het buitenland de voorkeur krijgen. Begin er maar aan als Belgische club om uw betere Belgische spelers bij te houden als zelfs de bank in Turkije of degradatie in Bundesliga meer kans geeft op een plaats bij de Rode Duivels.
Senne Lynen speelt ook in Bremen & die is niet opgeroepen. Is ook geen sprake van. Als hij echt die Duitse focus had, dan had hij Lynen toch ook opgeroepen. Ik denk dat je hier toch overdrijft. Trouwens, Bremen staat 14de met evenveel punten als Gladbach & Union Berlin.
Ding is natuurlijk dat De Cuyper geen twijfelgeval zou mogen zijn.Ik zeg ook niet dat hij enkel spelers oproept uit Duitsland, net zoals Martinez ook niet iedereen van Anderlecht opriep. Maar in twijfelgevallen gaat hij blijkbaar toch sneller spelers uit Duitsland oproepen. Dat is de indruk die ik momenteel krijg.
Hij heeft gezegd dat hij zeker verder doet to na het EK en zolang hij zich goed voelt ziet hij geen reden om te stoppen.Heeft Vertonghen trouwens bevestigd of hij het EK nog speelt?
Ik weet van mensen die hem kennen dat dit seizoen bij Anderlecht zijn laatste is, ik veronderstel dan dat hij het EK er nog als laatste bij neemt?
Hij heeft gezegd dat hij zeker verder doet to na het EK en zolang hij zich goed voelt ziet hij geen reden om te stoppen.

Ik vind het spijtig voor Openda, maar ge kunt moeilijk Lukaku niet opstellen en in ne 442 kan CDK niet spelen terwijl die echt wel nodig is voor de creativiteit.
Ik kan mij vinden in jouw opstelling maar ik zou CDK naast Lukaku zetten. CDK heeft ook zo al gespeeld bij Atalanta met Scamacca naast zichIk vind het spijtig voor Openda, maar ge kunt moeilijk Lukaku niet opstellen en in ne 442 kan CDK niet spelen terwijl die echt wel nodig is voor de creativiteit.
Mja ik denk niet dat ge Doku op de bank kunt zetten. Een levensgevaarlijke speler tegen elke ploeg. + Die doet nen transfer naat Man City en die speelt daar vrolijk meeSels - Theate, Vertonghen, Faes, Castagne - Onana, Mangala, Vermeeren - CDK - Lukaku, Openda (4-3-1-2)
Maar dan drop je dus onze gigantische wapens op de flanken.

Mja in de praktijk zal die ook zo infiltreren en ernaast komen te staan, maar in de opbouw moet die toch iets lager staan want hij is de creatiefste speler.Ik kan mij vinden in jouw opstelling maar ik zou CDK naast Lukaku zetten. CDK heeft ook zo al gespeeld bij Atalanta met Scamacca naast zich
Lukebakio?Kan je Doku uit de basiself laten? In een ideale wereld staat hij er altijd in. Maar in de praktijk kon je er tot nu toe niet op rekenen dat hij fit bleef. Hopelijk zijn we van die problemen vanaf. De vraag is of we een vervanger hebben voor Doku zonder het systeem te moeten aanpassen of niet. Indien dat niet lukt moet de coach op zijn minst verschillende systemen hebben en proberen.
Doku is ook wel een gigantisch wapen als invaller tegen een vermoeide ploeg.