De sfeer was goed gisteren en ze hebben het toch goed gedaan tegen een wel heel zwakke tegenstander.
Doku is toch wel heel leuk om naar te kijken. Het is goed dat hij bij City zit en elke dag tussen die wereldsterren zit, hij zal er veel leren en als zijn laatste pas/afwerking beter wordt is hij toch echt wel een ster in wording! Heeft heel vaak een dribbel gedaan middendoor met een pas naar Lukaku die dan net niet goed werd afgelegd, maar dat zal wel beteren naarmate ze meer samenspelen
Castagne en Faes zijn voor mij de zwakke plekken. Ik was blij dat Castagne eraf gehaald werd, nu weet ik ook wat Siquet zijn positie is

Siquet heeft ook 4 of 5 goede ballen tussendoor gespeeld, iets dat toch vaak ontbreekt bij ons acheraan, een beetje durf naar voren.
De Ketelaere is naar de toekomst toe de speler die het dichts bij de creatieve passing kan komen van De Bruyne. Die heeft op die korte tijd toch ook wel echt een paar goeie passes gegeven die niemand anders zou gezien hebben en zijn goal was ook een bewijs van zijn klasse. Ik heb dat hier al eens gezegd maar werd toen weggelachen, dat kan nu ook gebeuren maar whatever
Carrasco eruit, Trossard op links dan en De Ketelaere als doublure voor KDB.
Niet dat ik nu vind dat Carrasco zo slecht gespeeld heeft.. Maar als ge in de zandbak gaat voetballen en doet alsof de mensenrechtsen daar top zijn moet ge van mij ook niet meer opgeroepen worden.
Lukaku is toch wel ne fantastische pivot. Hij zal nooit den beste spits worden maar is wel levensbelangrijk voor de Duivels. Zou wel graag Cuypers eens op die plaats zien.