Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed dat het met Vermeeren, Keita en Balikwisha ook zoiets gaat zijn.Mag Vandevoordt niet meer meedoen bij de u21? Want anders is het toch logisch dat die daar gaat keepen ipv in de tribune te zitten van de RD?
Heeft hij ook gezegd. Dat ze beter minuten bij de u21 maken zodat ze rustig gebracht kunnen worden bij de RD.Ik vermoed dat het met Vermeeren, Keita en Balikwisha ook zoiets gaat zijn.
Als je het zo bekijkt heb je gelijkLukaku zal matchritme opdoen tegen Azerbeidjan en Estland he, makkelijker kan amper.

Er zijn drie centrale middenvelders opgeroepen voor twee plaatsen waarvan er een niet van de bank komt bij Aston Villa. En de andere twee hebben talent (en Onana moet er sowieso altijd bij zijn) maar spelen degradatievoetbal in Engeland. Zo indrukwekkend vind ik dat precies toch niet.Vermeeren moet nog wat bokes eten voordat die een plaats heeft tussen die middenvelders hoor.
Bij een volledig fitte kern zou je nog gelijk kunnen hebben inderdaad.Vermeeren moet nog wat bokes eten voordat die een plaats heeft tussen die middenvelders hoor. De Cuyper is een ander verhaal.
Volledig akkoord.Bij een volledig fitte kern zou je nog gelijk kunnen hebben inderdaad.
Maar nu? Centraal op het middenveld precies toch niet te veel spelers opgeroepen en ik kan er al 1 opnoemen die ik zou banken tvv Vermeeren. Tielemans zuigt al 2 jaar de stenen uit de grond in clubverband en heeft voor de nationale ploeg denk ik nog nooit een écht goeie match gespeeld. Then again had ik Vermeeren ook thuis gelaten, maar dan voor Lavia. Of is die niet fit?
Soit, als de trainer vindt dat die jongens (oa ook De Cuyper) nog een plaats hebben bij de U21 ga ik daar nu op zich niet moeilijk over doen. Eens ze daar moeten vertrekken dienen ze wel opgeroepen te worden imo. Dat zijn 2 profielen die we echt wel kunnen gebruiken en van een niveau dat imo wel klaar is voor de nationale ploeg. De Cuyper mag van mijn part zelfs gewoon direct in de basis wegens geen enkele concurent op die positie.
Kunnen de Kompany fans trouwens iets zeggen over Al-Dakhil?
Volgens Poch is Lavia niet fit. Zal nog enkele weken duren voor die zal spelen bij Chelsea. Nadien vrees ik er eigenlijk ook voor met Enzo en Caicedo. Gewoon hele domme keuze gemaakt.Bij een volledig fitte kern zou je nog gelijk kunnen hebben inderdaad.
Maar nu? Centraal op het middenveld precies toch niet te veel spelers opgeroepen en ik kan er al 1 opnoemen die ik zou banken tvv Vermeeren. Tielemans zuigt al 2 jaar de stenen uit de grond in clubverband en heeft voor de nationale ploeg denk ik nog nooit een écht goeie match gespeeld. Then again had ik Vermeeren ook thuis gelaten, maar dan voor Lavia. Of is die niet fit?
Soit, als de trainer vindt dat die jongens (oa ook De Cuyper) nog een plaats hebben bij de U21 ga ik daar nu op zich niet moeilijk over doen. Eens ze daar moeten vertrekken dienen ze wel opgeroepen te worden imo. Dat zijn 2 profielen die we echt wel kunnen gebruiken en van een niveau dat imo wel klaar is voor de nationale ploeg. De Cuyper mag van mijn part zelfs gewoon direct in de basis wegens geen enkele concurent op die positie.
Kunnen de Kompany fans trouwens iets zeggen over Al-Dakhil?
Die kerel speelde ons (Union) wel kapot in de kwartfinale vorig seizoen. Is echt wel kwaliteit. Die McGinn, no idea.Volledig akkoord.
Tielemans heeft niets (meer) te zoeken in de selectie. Zijn pre-season was niet slecht, maar ja, als al het moet afleggen tegen Douglas Luiz, Diaby en godbetert McGinn... Niettemin, hoop ik voor hem dat hij er terug doorkomt, net als Sambi die dringend een andere club moet vinden waar hij matchen kan spelen.
Welja, ik bedoelde het dubbel. Diaby werd gehaald voor €50 mio en koos uitdrukkelijk voor het project van Emery. Douglas Luiz was vorig seizoen vaste waarde en metronoom. McGinn zit nu op de bank maar die mag zelfs voor Tielemans invallen. McGinn is veel lopen en agressie, Engelse stijl, past misschien iets minder bij fijnbesnaard voetbal.Die kerel speelde ons (Union) wel kapot in de kwartfinale vorig seizoen. Is echt wel kwaliteit. Die McGinn, no idea.
Heeft vandaag toch gespeeld tegen Chelsea?Vreemd dat Mangala in de selectie zit want volgens FPL is die out tot 18/09