Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CDK zou nog zijn kans krijgen bij milan maar het zal er boenk op moeten zijn volgend seizoen.Hij was OK. Eigenlijk wat ik verwacht van een speler die in de Jupiler Pro League speelt
Die ene keer dat hij in de aanval de bal breed gaf aan Bakayoko (en hem dan terug kreeg maar niet kon afwerken) beviel me wel, dat toonde dat hij de juiste pass kan geven in zo'n situatie.
M.a.w. zeker potentieel, maar hij zou nog wat mogen rijpen in het buitenland.
De opvolging na Lukaku is inderdaad nog lang niet klaar en/of zal misschien nooit van hetzelfde kaliber zijn.
Alle ogen op Openda en De Ketelaere, al vind ik die laatste nog altijd geen echte spits.
Maar het zal de komende 2-3 jaar duidelijk worden hoeveel we van die 2 mogen verwachten.

Ja te weinig respect in Madrid, dat is duidelijk
Maar ik denk dat Thibaut te druk in de weer is op zijn huwelijksreis
![]()
KIJK. “Alles voelde aan als een sprookje”: Thibaut Courtois en Mishel Gerzig delen aftermovie van huwelijk
Dat het een feestje was. Op Instagram is een aftermovie verschenen van het huwelijk waarop <a href="https://www.hln.be/dossier/huwelijk-thibaut-courtois~d2ac6fd18-0302-414a-b1b3-34851dc433be/" target="_blank">Thibaut Courtois (31) en Mishel Gerzig (26)</a> elkaar het jawoord gaven. Beelden van...www.hln.be
Mishel bewijst ondertussen hoe cringe ze is
![]()
Ondanks de miljoenen is dat toch gewoon marginaal volk hoor![]()
Hoezo margi wijf? Die mag wel eens op mij komen zitten.Niet normaal gewoon. Idiot en margi wijf.![]()
Inderdaad, er is de laatste jaren al een flinke weg afgelegd, maar ze zijn er nog lang niet. En dat is geen probleem. Nederland is een Europese topper in volle WK voorbereiding en België is een land met een groot deel semi-profs dat een vriendschappelijke wedstrijd op het einde van het seizoen afhaspelde. Dan krijg je zo'n resultaten dus, wat zeker geen schande is.Net voor de punten eens een match gaan zien van de Red Flames tegen de Hollanders. Ik geef toe nauwelijks iets gezien te hebben van het vrouwenvoetbal, maar wij hebben toch nog een lange weg te gaan. Bij die Hollanders zit er nog iets of wat niveau in (voor vrouwenvoetbal), maar wij zijn toch serieus wat niveaus daaronder.