De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bon, 3 punten en daarmee is het zowat gezegd zeker?
Ik heb vandaag defensief toch redelijk wa laconieke defensieve foliekes gezien die tegen een betere tegenstander voor problemen zouden zorgen. Laat ons dat maat op een gebrek aan scherpte steken zeker? :unsure:

Er stond eigenlijk ook gewoon een b-ploeg op het veld, he.

Dit is echt mijn Keep It Up With The Kardashians

Das een beetje zoals vroeger iemand zijn naam uit uw MSN nickname halen omdat ge ambras had, goeie tijden 🤷‍♂️

Hoho: "Dat Lukaku ook een topper is en zijn keuze als kapitein tegen Oostenrijk misschien ook logisch was? Ja, maar er is een verschil tussen prijzen winnen en geen prijzen winnen.”

Dus enkel als je prijzen wint mag je kapitein zijn?

Legitieme vraag toch. Wil je een prijzenpakker of een choker als kapitein.

Voorts toch straf dat er zo weinig kritiek is op Tedesco. Gooit effe de vuile was op straat en dat wordt nog toegejuicht. Komt niet goed met die man.

Media en deel van de fans zijn gewoon het pensioen aan het forceren. Niemand lijkt een tweede kans te willen geven.

Laatst bewerkt:

Voorts toch straf dat er zo weinig kritiek is op Tedesco. Gooit effe de vuile was op straat en dat wordt nog toegejuicht. Komt niet goed met die man.

Media en deel van de fans zijn gewoon het pensioen aan het forceren. Niemand lijkt een tweede kans te willen geven.
6 goals in de laatste 3 wedstrijden. Of nee, het was weer tegen Janneke en Mieke zeker? :unsure:

Prijzenpakker hoeft helemaal niet. Iemand bekwaam die zijn ego niet boven de ploeg stelt.

Op de kritiek op Tedesco ga ik niet in. Is al genoeg historiek over hier en je reactie slaat op niets, net zoals dat van het pensioen forceren.
Niemand heeft aan Courtois gevraagd om te vertrekken en niemand heeft gezegd dat hij niet meer mag terugkomen..

Wat een onzin. Niemand wilt het een tweede kans geven? Voor mij mag het gerust bijgelegd worden, graag zelfs. Denk dat er genoeg mensen zijn die daar ook zo over denken.

En een beetje triestig om weer met "choker" (zou de betekenis van choker wel even opzoeken) aan te komen. Niemand ligt wakker van die dwaze band. Als ik dan toch mag kiezen, liever iemand die zijn ploeg niet in de steek laat en zich als een kleutertje gedraagt op sociale media. Dan mag dat gerust een speler zijn die alweer belangrijk was met zijn doelpunten en stilletjes aan naar de 100 doelpunten voor België gaat. Maar het mag voor mij ook de cornervlag worden die de band draagt. Het interesseert werkelijk niemand iets wie dat ding om zijn arm heeft.

Wist niet dat Mishel hier zat!

Soit, gisteren de 3 punten gepakt. Zijn nog wat werkpunten maar zit toch meer lijn in de ploeg dan onder Martino imo. Ziet wel dat ze KDB missen... Hopelijk is er een degelijke vervanger als hij beslist te stoppen...

De Bilde was wel vrij hard in zijn analyse, maar vergat wel dat ze gisteren zonder Onana en KDB op het middenveld speelden. Zet die in de plaats van Youri 'Mr. Nonchalance' Tielemans en Vranckx en dat middenveld van de Esten wordt opgevreten.

De Bilde was wel vrij hard in zijn analyse, maar vergat wel dat ze gisteren zonder Onana en KDB op het middenveld speelden. Zet die in de plaats van Youri 'Mr. Nonchalance' Tielemans en Vranckx en dat middenveld van de Esten wordt opgevreten.

Volgens mij zou zelfs Heynen dat beter gedaan hebben dan Vranckx. Op zijn mooie assist na, heeft die toch veel te weinig laten zien tegen middenvelders die zelfs voor de Aldi het label "te goedkoop" zouden opgeplakt krijgen. De helft van dat middenveld speelt in Estland zelf he...

Volgens mij zou zelfs Heynen dat beter gedaan hebben dan Vranckx. Op zijn mooie assist na, heeft die toch veel te weinig laten zien tegen middenvelders die zelfs voor de Aldi het label "te goedkoop" zouden opgeplakt krijgen. De helft van dat middenveld speelt in Estland zelf he...
En dat gaat Tielemans nog tussen Vertonghen en Theate gaan spelen. Castagne kwam dan naar het midden als inverted wingback en Theate schoof door maar dat was het ook niet. Zelfs passjes over 5 m lukten niet en dan de schuld op een ander steken. Vranckx kan je niet zoveel verwijten: geen matchritme, weinig vertrouwen en eerste basisplaats naast Youri. Zet die naast Dendoncker of Onana en die zal veel comfortabeler spelen.

Ik vind het knap dat Tedesco durft zo'n groene jongens te brengen, maar Vranckx heeft amper 300 minuten gespeeld dit seizoen. Nog piepjong én helemaal geen matchritme, dan vraag je er natuurlijk wel om.

Voor mij mag de volgende interlandperiode de driehoek Onana - Lavia - KDB eens uitgeprobeerd worden.
Dat lijkt mij ook het meest ideale scenario. En met Dendoncker, Mangala, Vranckx, Vermeeren, Matazo, ... heb je straks een half legertje talentvolle defensieve middenvelders die je kan gebruiken om te wisselen met Onana en Lavia. De Bruyne is onvervangbaar, daar staat niemand klaar die de fakkel kan overnemen zonder een gigantisch niveauverschil te hebben. Maar een Tielemans die bevrijd kan spelen met Onana en Lavia achter hem, gaat ook veel beter presteren dan wanneer je hem in een tweemansmiddenveld posteert. Dat geldt voor elke spelmaker die je daar zet, natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan