quo_vadis
Well-known member
een inzakkende middenvelder zie je toch vaker? Dan kunnen Theate en Castagne hoger. Is duidelijk een instructie van TedescoWat zit die Tielemans daar als verdediger te doen??
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een inzakkende middenvelder zie je toch vaker? Dan kunnen Theate en Castagne hoger. Is duidelijk een instructie van TedescoWat zit die Tielemans daar als verdediger te doen??
Amai, Tedesco heeft zeker geen schrik om jonge spelers op te stellen!
Middenveld met Tielemans en Vranckx vind ik toch tricky (al ken ik die laatste eigenlijk totaal niet).
Wel bijzonder aanvallende opstelling![]()
3 kaarten na 20 minuten, zie je ook niet vaak.
Carrasco had die slechte pass op Lukaku gegeven.Carrasco, 0 touches?
Edit: Tresor idd idem
Ik blijf erbij dat Tielemans overrated isJe hebt daar Mangala en Vanaken op de bank zitten, ik zou er toch 1 van de 2 opzetten bij de rust.
Vranckx er af. Tielemans, tja, die moet maar eens van op afstand kunnen trappen, blijft een wapen.
Vanachter de middellijn is wat ver hèJe hebt daar Mangala en Vanaken op de bank zitten, ik zou er toch 1 van de 2 opzetten bij de rust.
Vranckx er af. Tielemans, tja, die moet maar eens van op afstand kunnen trappen, blijft een wapen.
touchéVolgens whoscored.com heeft Carrasco 20 keer en Tresor 12 keer de bal geraakt. Maar misschien tellen ze het krabben aan eigen ballen bij om aan die nummers te komen...
U zei?En 2 voor de Belgen, schandalig. Afin, toch met iets aant winnen.