Kryptoknight
Member
Matz SelzWie is eerste alternatief voor komende wedstrijd?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Matz SelzWie is eerste alternatief voor komende wedstrijd?
Degryse volgt exact mijn mening. Papa Courtois die als slimme mens toch gewoon dom reageert, extra olie op het vuur gooit, maar het daarmee alleen nog erger maakt.Frontaal in de aanval. Da's toch einde Courtois nu?!
Dat alleen wandelen zal wel nog lukken, zo erg ziet die blessure er niet uit.Courtois YNWA, Tedesco buiten
Er zijn coureurs die 3 weken verder koersen met zo´n tape... ik denk dat 90 minuten stilstaan nog NET wel zou lukken.Die foto met die tape ook... Zal wel zijn dat hij een pijntje heeft aan zijn knie (maar ik ben ook 99% zeker dat hij, moest zijn gigantische ego niet gekrenkt zijn, er gewoon mee had verder gespeeld) maar dan zie je daar als 'bewijs' een knie die er perfect normaal uit ziet met zo'n onnozel enkel stripje kinesiotape errond. Goed, blessures kan je niet altijd aan de buitenkant zien, maar komaan
Als je de reactie van Vertonghen en Tedesco ziet (en wat wint Tedesco er trouwens bij om hier over te liegen...) en de geschiedenis van Courtois lijkt het mij toch vrij duidelijk waar de klepel hier hangt. Het begint er vrij triest uit te zien vind ik.
![]()

Hier ook, ik was doelman tot mijn 32ste en in de meeste jaren kapitein. Soms echter met plezier mijn band afgestaan aan iemand die het ook verdiende, kheb er nooit voor zitten wenenWat ik vooral niet begrijp is de waarde die blijkbaar aan dat stukje stof gehangen wordt, ik heb 15 jaar gevoetbald en ik heb daar nooit drama over geweten. Ik speelde wel op een iets lager niveau maar kom![]()
Off topic, maar je kent de man in kwestie precies nietDegryse volgt exact mijn mening. Papa Courtois die als slimme mens toch gewoon dom reageert, extra olie op het vuur gooit, maar het daarmee alleen nog erger maakt.

Heeft hij nog gedaan bij de bondscoachEnige weg terug zijn excuses van Courtois, hij is degene die in de fout is gegaan door op eigen houtje te besluiten niet meer op te dagen, maar gezien Courtois zijn ego gaat dat volgens mij niet gebeuren. Einde verhaal lijkt me dus voor Courtois bij de rode duivels.
Jezus, die twee komen toch echt als clowns uit dit voorval tot nu toe? Al dat 'you never give up' terwijl hij al terug thuis zit en de nationale ploeg van zijn land vanavond een wedstrijd moet spelen. Wat is opgeven dan? A true leader en a real legend zou zijn ploeg en land niet in de steek laten voor een onnozele kapiteinsband.![]()
oh boy
A true leader zou meegeweest zijn naar Estland. Die laat de ploeg niet in de steek.
Dit is nu toch compleet contradictorisch? Als hij er "niet in is geslaagd Courtois bij de groep te houden", dan zou dat betekenen dat Courtois het zonder zijn toestemming is afgebold. Dat is net wat Tedesco zelf zegt en Courtois ontkent. Dus Tedesco probeert zijn vel te redden door... de waarheid te vertellen?
En daarbij hoeft Tedesco Courtois helemaal niet te overtuigen om bij de groep te blijven. Hij is bondscoach, dus zolang Courtois zich beschikbaar stelt moet die gewoon luisteren (mits goedkeuring van de medische staff uiteraard). Dat is toch geen kleuter die met snoepjes overtuigd moet worden om te blijven zeker? Al begin ik eraan te twijfelen.
Voor mij persoonlijk: ik zie ten eerste al niet in wat Tedesco te winnen heeft moest hij over dit liegen. Dan heeft hij gegarandeerd heel de spelersgroep al onmiddellijk tegen zich (en ook de pers, die dat op termijn dus wel zouden ontdekken) en kan hij eigenlijk al inpakken als bondscoach. Na het zien van de reactie van Vertonghen die, hetzij in de typische media-trained profvoetballer stijl, toch ook wel aangaf dat er iets niet helemaal correct verlopen was heeft dat mijn gevoel enkel nog maar versterkt.
Verder is Courtois al jarenlang een van de lievelingetjes van de media (vandaar ook dat ik het zo belachelijk vind dat hij het heeft over een gebrek aan erkenning) dus die zie ik ook niet zo snel op de anti-Courtois trein springen moest er niks van waar zijn. Zeker niet om dan een nieuwe en vrij onbekende bondscoach uit de wind te zetten. En het is ook gewoon zo dat hij de voorbije jaren wel heel vaak een heel lichte blessure had wanneer er interlands moesten gespeeld worden tegen kleine landen. Dat doen nog veel spelers, dus daarom is hij de duivel niet, maar het is nu ook wel niet iets wat in zijn voordeel pleit.
En ten laatste vind ik het ook gewoon wel een beetje on-brand voor Courtois. Wat er precies in de kleedkamers gezegd wordt gaan supporters nooit weten, maar ik volg de Premier League op de voet en ik vind Courtois al sinds zijn vertrek bij Chelsea een ongelofelijke kwal, dat geef ik ook wel toe.
Volgens mij was het toch al Wilmots die Hazard kapitein had gemaakt? 'Om hem meer verantwoordelijkheid te geven'
Wat ik vooral niet begrijp is de waarde die blijkbaar aan dat stukje stof gehangen wordt, ik heb 15 jaar gevoetbald en ik heb daar nooit drama over geweten. Ik speelde wel op een iets lager niveau maar kom![]()
Hier ook, ik was doelman tot mijn 32ste en in de meeste jaren kapitein. Soms echter met plezier mijn band afgestaan aan iemand die het ook verdiende, kheb er nooit voor zitten wenen