Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij gedraagt zich als een klein door, als een klein kind, te gaan mokken als hij zijn zin niet krijgt (enfin, hij zei eerst dat het voor hem OK was, wat het allemaal nog infantieler maakt) en te jammeren dat er niet genoeg gezegd wordt dat hij het heel flink doet en heel goed aan het spelen is want hij is toch flinker dan de andere kindjes hoor. En waarom krijgen andere kindjes sterretjes op hun rapport en hij niet? Dat is toch niet eerlijk zeker! Waarom krijgt het andere kindje het klasvlaggetje en is het pas volgende week aan hem? Hij wilde het vlaggetje nu, en dat hadden ze maar moeten ruiken (want hij zei dat het voor hem goed was)!Hoezo gedraagt hij zich als een klein kind. Toppers zijn ego's

Die heeft duidelijk met Thierry gebeldVolgens Vandenbempt zou Courtois zelfs misschien stoppen als international![]()
Ik geloof niet dat hij zal stoppen. Kevin, Jan, Romelu ... die gaan echt allemaal op hem inpraten dat dit niet de manier is?Als hij hierdoor stopt, wat me niet ondenkbaar lijkt, is hij een nog kleiner persoon dan ik dacht.
Wel verfrissend dat er niet rond de pot gedraaid wordt op de persconferentie en gewoon vlakaf gezegd wordt dat Courtois het gewoon afgebold is omdat hij nà (en dat vind ik nog het ergste) van zijn oren heeft gemaakt dat hij geen kapitein mocht zijn.
Tis een wereldkeeper, maar die arrogantie is toch ook nextlevel ze.

Het maakt geen reet uit wat hij zegt en wat DE waarheid is.Toch maar eens eerst Courtois zijn kant van het verhaal afwachten.
Hem niet straffen zou een fout signaal geven he. Dus hij mag naar mijn mening de match van september op de bank gaan zitten en zijn boetekleed aandoen. En zoniet? Dan is hij voor mijn part rode duivel af.Kzou zeggen niet meer oproepen maar dan beloon je hem net.
Thibaut toch.
Ik blijf erbij, die heeft geen plaats meer bij de Duivels. Je spreekt iets af, je maakt deel uit van het team. Als je alles alleen wil beslissen of doen, dan doet hij de verkeerde sport en moet hij maar gaan pingpongen of snookeren. Dat is ook alleen

Als ik van 1 iemand overtuigd ben, dat hij Courtois nog wat gaat opsteuken, is het wel papa Thierry. Dat is misschien nog een grotere etter dan Thibaut zelf.Ik geloof niet dat hij zal stoppen. Kevin, Jan, Romelu ... die gaan echt allemaal op hem inpraten dat dit niet de manier is?
Ook zijn vader en zijn entourage gaan dit doen. Zo wil je toch niet stoppen?
Want als hij nu stopt, dan gaan ze over 20 jaar alleen maar hierover spreken. Dan bereikt hij net het omgekeerde van zijn doel. Het respect daalt dan gewoon tot (ver) onder het vriespunt. Is dat wat hij dan wil?
Zijn trots inslikken, het laten bezinken, in augustus samen met de bondscoach een (zelfs al is het fake, dit maakt eigenlijk niet uit) 'het spijt mij interview doen' en dan vergeten de mensen dit wel weer snel. Als er problemen zijn dan bespreek je dit met de groep en maak je er geen publieke kwestie van.
![]()
Hoe moet de bondscoach de brokken lijmen met Thibaut Courtois? "Schaf de aanvoerdersband af" | VRT NWS Nieuws
Doelman Thibaut Courtois past voor de volgende EK-kwalificatiewedstrijd tegen Estland met de Rode Duivels. Zijn afwezigheid heeft te maken met het feit dat Romelu Lukaku afgelopen weekend de aanvoerdersband kreeg, en niet hij. Waarom is die aanvoerdersband zo belangrijk? En wat moet bondscoach...www.vrt.be