De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me nogal wiedes aangezien je het hebt over de belasting op het lichaam. 40keer invallen en in uw redenering zijn ze te moe om nog tegen een balletje te trappen.

Sorry, wederom begin je op je eigen manier dingen in te vullen die ik helemaal niet gezegd heb. Ik heb me nergens uitgesproken dat ze te moe zouden zijn om tegen een balletje te trappen.

Gezien je zelf de NBA-vergelijking naar boven bracht: in NBA krijgt men 6-8 weken vakantie, in voetbal (deze internationals alvast) maar 2-3 weken. Dat is toch gewoon te kort? Deze interlandperiode is toch gewoon nutteloos?

Die trainen tussen de matchen door ook wel nog hé.

En ja, voetballers trainen minder intensief dan sommige andere sporters. Maar ik ken toch maar weinig sporters die zo'n lange seizoenen moeten draaien, met zo'n korte rustperiode.

In sporten als basketbal heb je ook rolling subs he, dat scheelt toch een pak qua belasting. Geen enkele speler speelt volledige wedstrijden.

Dit zijn geruchten die nog helemaal niet bevestigd zijn. HLN loopt weer vooruit op de feiten.

Voor hetzelfde geld hebben hij en de bondcoach al gepraat aan de telefoon.
Het kan ook gewoon zijn dat Courtois zijn (kleine) blessures wil laten genezen na een lang en zwaar seizoen.

We zullen straks wel meer weten, na de persconferentie.

Dit zijn geruchten die nog helemaal niet bevestigd zijn. HLN loopt weer vooruit op de feiten.

Voor hetzelfde geld hebben hij en de bondcoach al gepraat aan de telefoon.
Het kan ook gewoon zijn dat Courtois zijn (kleine) blessures wil laten genezen na een lang en zwaar seizoen.

We zullen straks wel meer weten, na de persconferentie.
Vond dat toch maar een raar moment toen Eden daar die boeket bloemen ging halen na de wedstrijd, Lukaku en Courtois stonden op 5 meter van elkaar en gunden elkaar geen blik.

Ik vind een doelman als kapitein gewoon niks bijbrengen , middenvelders jaaaaa !
Of een spits dan wél de juiste man is is nog maar de vraag. Een centrale verdediger/middenvelder lijkt de logische keuze maar je kan moeilijk iemand met 20 caps die band geven als er mannen zijn met ~100caps die de band ook willen. Niet dat het aantal caps het hoofdcriteria moet/mag zijn maar een bepaald minimum kan je moeilijk omheen.

Enfin, wat er van aan is zullen we vanavond wel horen maar het feit dat er niet gewoon meteen gezegd wordt "Courtois is gekwetst en haakt af" is weer al een serieus rooksignaal en waar rook is...

De minderwaardigheidscomplexen van deze generatie met Courtois & Lukaku als exponenten... on-ge-loofelijk. Als dat elke dag speelt dan zijn het inderdaad héééééél lange seizoenen...

Dit zou toch wel heel straf zijn, ik geloof het niet helemaal maar met Courtois kan je niets uitsluiten.

Ik vind keepers die kapitein zijn ook maar raar, maar ik snap wel dat die zich in zijn gat gebeten voelt. De speler die mentaal al niet de sterkste is en het doorgaans ook niet kan waarmaken wanneer het er toe doet, is toch gewoon ongeschikt als kapitein.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan