De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet ook ere wie ere toekomt: ik heb De Cuyper nog nooit zien spelen zoals Castagne nu aan het doen is. Kan aan het spelsysteem/tegenstander liggen maarja...

Je moet ook ere wie ere toekomt: ik heb De Cuyper nog nooit zien spelen zoals Castagne nu aan het doen is. Kan aan het spelsysteem/tegenstander liggen maarja...
Vraag mij af of de extra trainingssessies hierbij geholpen hebben. Uiteindelijk mogen we niet vergeten dat Tedesco letterlijk heeft gezegd dat het er nog niet inzat en dat hij te weinig trainingen had om het er al in te krijgen hetgeen hij wilde.

En dat de woorden van Debruyne van het vorige spel hier ook niet bij geholpen hebben. Al zijn we nog niet klaar met die Fransen.

Dit was toch best een goede helft van de Belgen. Wel typisch dat we weer eerst het deksel op de neus krijgen.

Faes dat is onze Van Buyten van deze generatie, iedere wedstrijd wel een brainfart. Maar goed, dan zal hij uiteindelijk op zijn 36 wel een feilloos toernooi spelen :unsure:

Het plan klopte in de eerste helft, dat mag wel gezegd worden. Het liep enkel mis via individuele fouten, voor de rest zat het goed. Nu wel volhouden, want ik verwacht een reactie van de Fransen.

Het plan klopte in de eerste helft, dat mag wel gezegd worden. Het liep enkel mis via individuele fouten, voor de rest zat het goed. Nu wel volhouden, want ik verwacht een reactie van de Fransen.
Klopt. Gaat helaas weer wat ademruimte geven voor Tedesco. Of het moet al radicaal mis gaan de 2de helft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan