De Rode Duivels - het Tedesco tijdperk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, de enige pluim die we op de hoed van Tedesco dachten te kunnen steken met die stilstaande fase van De Cuyper, was gewoon een spur of the moment idee van de spelers zelfs: https://sporza.be/nl/2024/10/10/-so...l-van-de-cuyper-tot-stand-kwam~1728589014130/

Eigenlijk is het een ramp dat die rode kaart viel, want nu heeft Tedesco wel nog een punt gepakt. Zonder die rode kaart hadden we een pandoering zoals tegen Zwitserland een paar jaar geleden gekregen.
Dat was toch direct duidelijk dat dat niet ingestudeerd was. Ik dacht in het begin zelfs: "oei wat gaan ze nu weer doen", tot Maxim die bal mooi binnentrapte :laugh:

De Cuyper op de bank. Achja. Ik skip deze keer denk ik.

Theate linksback. Castagne rechtsback. Waarbij hij mogelijks dezelfde tactiek gaat proberen toepassen als tegen italië waar doku toen de rechtsback mocht uithangen. Maar dit nu Castagne die functie vervult, waarbij Castagne zijn longen uit zijn lijf mag spurten op en af. En in worst case scenario als castagne niet snel genoeg is ze moeten spelen alsof ze het doen met 3 vanachter.

Zijn mislukte interceptie bij de 1e goal en te wijkend verdedigen bij de 2e goal neem je dan even niet in beschouwing om te oordelen over zijn match?
Ik denk wel dat je de spelers met potentie én die hun truitje nat maken zeker het vertrouwen mag blijven geven en ze in die basis laten staan. Zoals bijvoorbeeld De cuyper.

Hoeveel kansen heeft Openda ondertussen al gehad... Die gaat ze er nooit of te nimmer intrappen vrees ik. Das echt onze Morata aant worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan