En die de lorean proef toch ook wel.

Maar er wordt effectief relatief veel voorbereid door productie is ook mijn idee.

Soit top seizoen dat sowieso.

Maar ik had toch graag (dat is de laatste keer dat ik het zeg) uitleg gehad over de loopproef en ook nog over die allerlaatste proef.
 
Het moment dat Comfort in die buggy dat ei wegsmijt ... Zo sneaky maar Toos zag het. Op da moment is ze door hem ontmaskerd denk ik.
 
Hints waren best oké.
Lettertype 'Comfort'. Heel goed gevonden.
De coverfoto met het aanraken van de hoed was verre van eenvoudig (spreekwoord), maar is wel de enigste van de groep, die de hoed aanraakt.

Zo zie je maar, dat we het vaak te ver zoeken met morsecodes en het achterstevoren kijken van een aflevering :laugh:.
 
Ik vond de lettertypetip best belachelijk. Al de rest was wel enorm tof gedaan. Eigenlijk had het echt moeten opvallen dat slechts 1 kandidaat anders stond op de promofoto’s.

Ik ben er nog niet aan uit of ik het een goede mol vind of niet. Daarvoor was het misschien allemaal iets te weinig.

Ik vond wat Lancelot gedaan heeft met de testen absoluut briljant. Toont dat je als kandidaat daar geen uphill battle speelt maar je de situatie naar je hand kan zetten.
 
Terug
Bovenaan