Als het daar vanaf hing, gaat dat de meest geteste proef ooit zijn.

Ik vind het een beter seizoen dan vorig jaar. De locatie is prachtig en het is een interessante en leuke groep, ik erger mij eigenlijk aan niemand, ook Lancelot niet. Een "slechterik" in de groep maakt het zoveel interessanter om naar te kijken (en zo irritant lijkt hij mij niet over 2 afleveringen gespreid).
 
Stel je voor dat ze die locatie en die trein gaan scouten zijn ter plaatse.

Ik zou het toch logisch vinden dat er pak 2 mensen van het productie team op voorhand naar de locatie gaan om een aantal zaken te checken, te boeken, enz.
Of zouden ze alles online regelen op voorhand?

In ieder geval zoals elk jaar weer chapeau voor die crew. Kruipt toch ongelofelijk veel werk in om zo'n reeks te maken.
 
Ik zou het toch logisch vinden dat er pak 2 mensen van het productie team op voorhand naar de locatie gaan om een aantal zaken te checken, te boeken, enz.
Of zouden ze alles online regelen op voorhand?

In ieder geval zoals elk jaar weer chapeau voor die crew. Kruipt toch ongelofelijk veel werk in om zo'n reeks te maken.
Alles van de Mol wordt vooraf al eens uitgevoerd en getest door de crew, voor de opnames beginnen. Dus die zitten daar wel een paar weken.
 
Ik zou het toch logisch vinden dat er pak 2 mensen van het productie team op voorhand naar de locatie gaan om een aantal zaken te checken, te boeken, enz.
Of zouden ze alles online regelen op voorhand?

In ieder geval zoals elk jaar weer chapeau voor die crew. Kruipt toch ongelofelijk veel werk in om zo'n reeks te maken.
Mijn post was sarcastisch. Je ziet ze op het einde van elk seizoen alle proeven eens op voorhand doen afaik.
 
Als het daar vanaf hing, gaat dat de meest geteste proef ooit zijn.

Ik vind het een beter seizoen dan vorig jaar. De locatie is prachtig en het is een interessante en leuke groep, ik erger mij eigenlijk aan niemand, ook Lancelot niet. Een "slechterik" in de groep maakt het zoveel interessanter om naar te kijken (en zo irritant lijkt hij mij niet over 2 afleveringen gespreid).
Slechter dan vorig jaar kan eigenlijk bijna niet. Dat was echt Murphy's wet in de praktijk omgezet. Te vroeg om uitspraken te doen verder over dit seizoen, we zijn drie afleveringen ver. Voorlopig is het voor mij oké, nog nergens "memorabel" geweest.
 
De locatie is inderdaad wel in orde. Toch het enige programma waar ik op zondag voor vrijmaak en live wil kijken.
 

Wat zeggen ze?

Dat Thomas de mol is.
 

Wat zeggen ze?
Thomas
 
Zit sinds aflevering 4 ook op Thomas, enerzijds op voorgevoel, anderzijds vanwege de afkortingen van de elementen bij de nucleaire bunker (afaik was Thorium enige element wiens afkorting eveneens de eerste 2 letters van een kandidaat waren Thorium = Thomas) maar heb die aflevering nog niet herbekeken om dat te bevestigen.

Als Thomas effectief de mol is, ben ik benieuwd of die elementen daadwerkelijk ne tip was of niet.
 
Terug
Bovenaan